Με την ενσωμάτωση να βρίσκεται στο 1οο%, ο Νίκος Ανδρουλάκης συγκέντρωσε το 59,92%, ενώ ο Χάρης Δούκας έφτασε στο 40,08%.


Συνολικά ψήφισαν 212.269 μέλη και φίλοι του ΠαΣοΚ, δηλαδή η συμμετοχή σε σχέση με τον πρώτο γύρο, όπου ψήφισαν 303.223 ήταν κατά, περίπου 28,5% μειωμένη.
Τα 209.969 ήταν έγκυρα, 1635 ήταν άκυρα και 1.397 λευκά.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης συγκέντρωσε 125.820 ψήφους και ο Χάρης Δούκας 84.149 ψήφοι.
Γύρω στις 8.30 μ.μ. ο κ. Δούκας συνεχάρη τηλεφωνικά τον κ. Ανδρουλάκη για τη νίκη του και τον ευχαρίστησε λέγοντας του ότι “προχωράμε όλοι μαζί”.
Στα εκλογικά τμήματα της Αθήνας ο κ. Ανδρουλάκης προηγείται με 66,5%, έναντι 33,5% του κ. Δούκα, ενώ στη Στερεά Ελλάδα ο κ. Ανδρουλάκης έχει το 55,58% και ο κ. Δούκας το 44,42%.
Μεγάλο προβάδισμα έχει ο κ. Ανδρουλάκης και στη Θεσσαλονίκη, καθώς συγκεντρώνει 61,98%, έναντι 38,02% του κ. Δούκα
Συντριπτική νίκη δίνει η Κρήτη στον κ. Ανδρουλάκη καθώς στο 58,51% των εκλογικών τμημάτων πήρε 80,56% και ο κ. Δούκας 19,44%.
Στις 19.30 έκλεισαν οι κάλπες για τον β΄ γύρο των εκλογών στο ΠΑΣΟΚ την Κυριακή (13/10), μετά από παράταση μισής ώρας στην εκλογική διαδικασία που έδωσε η Επιτροπή Δεοντολογίας Εφαρμογής Καταστατικού και Πιστοποίησης, ΕΔΕΚΑΠ.
Συνολικά ψήφισαν 212.269 μέλη και φίλοι του ΠΑΣΟΚ, δηλαδή η συμμετοχή σε σχέση με τον πρώτο γύρο, όπου ψήφισαν 303.223 ήταν κατά, περίπου 28,5% μειωμένη.
Τηλεφωνική επικοινωνία Κ. Μητσοτάκη – Ν. Ανδρουλάκη
Ο Κ. Μητσοτάκης εξέφρασε στον Ν. Ανδρουλάκη την επιθυμία του να έχουν σύντομα συνάντηση, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν μετά την επανεκλογή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο πρωθυπουργός επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκο Ανδρουλάκη και τον συνεχάρη για την επανεκλογή του.
Ο κ. Μητσοτάκης εξέφρασε στον κ. Ανδρουλάκη την επιθυμία του να έχουν σύντομα μια συνάντηση.
Οι δηλώσεις:
Χ. Δούκας: “Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για ένα μεγάλο, δυνατό ΠΑΣΟΚ που μπορεί να κερδίσει”
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά το εκλογικό αποτέλεσμα ο κ. Δούκας ανέφερε: “Καταφέραμε σε 3,5 μήνες να κάνουμε έναν καθαρό και έντιμο αγώνα και να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό ρεύμα” Και ο δήμαρχος Αθηναίων πρόσθεσε: “Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τις αρχές και τις αξίες μας, με ενότητα, με τη συμμετοχή όλων, για ένα μεγάλο, δυνατό ΠΑΣΟΚ που μπορεί να κερδίσει”.
Π. Γερουλάνος: Προχωράμε ενωμένοι, συντεταγμένοι υπό την ηγεσία του Ν. Ανδρουλάκη
“Προχωράμε ενωμένοι, συντεταγμένοι, αποφασισμένοι υπό την ηγεσία του Ν. Ανδρουλάκη. Χωρίς αστερίσκους, χωρίς περιστροφές”, ανέφερε σε ανάρτησή του ο Π. Γερουλάνος μετά το εκλογικό αποτέλεσμα στο ΠΑΣΟΚ.
Ο κ. Γερουλάνος συνεχάρη και τον Χάρη Δούκα για τον αγώνα του σε όλη την προεκλογική περίοδο.
Ά. Διαμαντοπούλου: “Θέλουμε από το ΠΑΣΟΚ το νέο, που αρμόζει στη σύγχρονη κοινωνία”
“Θέλουμε από το ΠΑΣΟΚ το νέο, που αρμόζει στη σύγχρονη κοινωνία. Σήμερα, η πολιτική δεν είναι όπως πριν από δεκαπέντε – είκοσι χρόνια”, ανεφερε η κα Άννα Διαμαντοπούλου μετά τα εκλογικά αποτελέσματα που αναδεικνύουν και πάλι τον κ. Ανδρουλάκη πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η κα Διαμαντοπούλου σημείωσε χαρακτηριστικά πως “όλα τα σενάρια για το όνομά μου την επόμενη μέρα είναι απολύτως ανοησίες. Πρόσφατα ανέφερα ότι είμαι εδώ, παρούσα. Πιστεύω ότι μπορώ να συνεισφέρω πολύ. Πρέπει όλοι να βοηθήσουμε με ένα σχέδιο και χρονοδιάγραμμα”.
Μ. Κατρίνης: Ο Ν. Ανδρουλάκης έχει την εντολή των πολιτών να κάνει το ΠΑΣΟΚ μεγάλο και νικηφόρο
Τον Νίκο Ανδρουλάκη συνεχάρη ο Μιχάλης Κατρίνης με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα .
“Έχει την εντολή των πολιτών να κάνει το ΠΑΣΟΚ μεγάλο και νικηφόρο” αναφέρει κ. Κατρίνης.




