Με αφορμή την υπογραφή των συμβάσεων χρηματοδότησης έργων ύδρευσης και αντιμετώπισης της λειψυδρίας σε εννέα νησιωτικούς δήμους της χώρας, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος προχώρησε σε μια παρέμβαση με ιδιαίτερο πολιτικό και αυτοδιοικητικό βάρος.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία των νέων χρηματοδοτήσεων για κρίσιμες υποδομές ύδρευσης, ο Περιφερειάρχης υπογραμμίζει σήμερα με ανάρτηση του στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι η συζήτηση για το νερό δεν μπορεί να εξαντλείται μόνο στα ποσά που εγκρίνονται και στα έργα που εξαγγέλλονται. Θέτει στο επίκεντρο τις ευθύνες της διοίκησης, την ανάγκη για μακροχρόνιο σχεδιασμό, τη συντήρηση των υποδομών και την αξιοποίηση σύγχρονων λύσεων, όπως η αφαλάτωση, πριν τα προβλήματα μετατραπούν σε κρίσεις.
Με σαφείς αιχμές για παθογένειες δεκαετιών και με έμφαση στη λογοδοσία, την πρόληψη και τη συνεργασία, ο κ. Χατζημάρκος στέλνει το μήνυμα ότι η πραγματική επιτυχία θα κριθεί όταν κάθε νησιώτης έχει πρόσβαση σε επαρκές, ποιοτικό και οικονομικά προσιτό νερό.
Ακολουθεί αυτούσια η ανάρτησή του κ. Χατζημάρκου:




