Η ενεργοποίηση της πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων για το Μεταφορικό Ισοδύναμο των επιχειρήσεων για το έτος 2023 βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης εργασίας που πραγματοποιήθηκε υπό τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανο Γκίκα, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτη Μάγγου και του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας και Λιμένων Μανώλη Κουτουλάκη.
Η πλατφόρμα αναμένεται να ανοίξει στις 7 Ιουλίου, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη για τις νησιωτικές επιχειρήσεις, καθώς δρομολογείται η καταβολή ενισχύσεων που αφορούν το 2023 και καλύπτεται ένα σημαντικό κενό που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η προετοιμασία για την έναρξη της διαδικασίας, με στόχο την ομαλή υποβολή των αιτήσεων και τη δίκαιη μεταχείριση όλων των δικαιούχων.
Ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτης Μάγγος σε ανάρτησή του αναφέρει:
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας στην οποία συμμετείχα με τη νέα μου ιδιότητα, υπό τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανο Γκίκα, και τον Γενικό Γραμματέα Ναυτιλίας και Λιμένων, Μανώλη Κουτουλάκη, με αντικείμενο το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδυνάμου, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στήριξης της νησιωτικότητας και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των νησιωτικών περιοχών.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι εκπρόσωποι του ΕΔΥΤΕ και ΕΦΕΠΑΕ υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της ΓΓΑΙΝΠ αρμόδιοι για την εφαρμογή του μέτρου.
Ειδικότερα, συζητήθηκε η επικείμενη ενεργοποίηση της πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το Μεταφορικό Ισοδύναμο των επιχειρήσεων για το έτος 2023, η οποία ανοίγει στις 7 Ιουλίου.
Εξετάστηκαν διεξοδικά όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες, ώστε η διαδικασία να εξελιχθεί ομαλά και χωρίς προβλήματα κατά την υποβολή των αιτήσεων.
Δεδομένου ότι η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί με βάση τη χρονική σειρά υποβολής, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη διασφάλιση ίσων όρων και δίκαιης μεταχείρισης για όλους τους δικαιούχους, χωρίς τεχνικά εμπόδια ή ανισότητες.
Η ενεργοποίηση της πλατφόρμας αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για τις νησιωτικές επιχειρήσεις, καθώς μέχρι σήμερα είχαν καταβληθεί οι ενισχύσεις που αφορούσαν τις χρήσεις έως και το 2022.
Με την έναρξη της διαδικασίας για το 2023, καλύπτεται ένα σημαντικό κενό που είχε δημιουργηθεί και δίνεται μια ουσιαστική οικονομική ανάσα στις επιχειρήσεις των νησιών μας.
«Εστέ έτοιμοι».
Στις 7 Ιουλίου ανοίγει η πλατφόρμα.




