“Ο κλάδος της Ψυχοθεραπείας δεν έχει θεσμοθετηθεί, δεν υπάρχει δημόσιος φορέας που να αναγνωρίζει πτυχία, χρειάζεται σοβαρός θεσμικός διάλογος και όχι φορολογικό κυνήγι. Ευελπιστούμε ότι θα ξεκινήσει σύντομα το Εθνικό Παρατηρητήριο Ψυχοθεραπείας που εξήγγειλε ο υφυπουργός Υγείας, ώστε να μπει μια τάξη στον χώρο της Ψυχικής Υγείας…”
Για τις γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία και την ανυπαρξία θεσμικού πλαισίου μίλησε στον RV και στην εκπομπή “Real Blonde” της Νατάσας Ράγιου, ο Σταύρος Χαραλαμπίδης, διευθυντής του Ινστιτούτου Σχεσιακής και Ομαδικής Ψυχοθεραπείας, με αφορμή τις καταγγελίες και τις συλλήψεις μελών την ψυχιατρικής εκπαιδευτικής κοινότητας , με σοβαρές κατηγορίες φοροδιαφυγής, πλαστών πτυχίων και ανύπαρκτων αδειών λειτουργίας.




