Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ο Δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς εκφράζει τα θερμά συγχαρητήρια του στους νέους και στις νέες της Κω που συμμετείχαν στην κοπιαστική διαδικασία των εξετάσεων και σε όλους όσοι επιτυγχάνουν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Παράλληλα, ενθαρρύνει όλους όσοι δεν τα κατάφεραν, να μην σταματήσουν αλλά να εξετάσουν άλλες επιλογές, τονίζοντας ότι δεν υπάρχουν μονόδρομοι στη ζωή των νέων ανθρώπων.
Στη δήλωσή του, ο Δήμαρχος Κω αναφέρει:
«Με μεγάλη χαρά συγχαίρω θερμά όλους τους νέους και τις νέες του νησιού μας που πέτυχαν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συμμετέχοντας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Η επιτυχία τους είναι αποτέλεσμα πολυετούς προσπάθειας, κόπου, επιμονής και
προσήλωσης στο στόχο.
Προσπάθεια που ανταμείφθηκε και ανοίγει νέους δρόμους, γνώσης, εμπειριών και δημιουργίας.
Αναμφίβολα είναι μια σημαντική στιγμή, που δικαιώνει επίσης τη στήριξη των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών, που πάσχισαν μαζί τους και στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθεια τους.
Η επιτυχία τους μας κάνει υπερήφανους και αισιόδοξους για το μέλλον του τόπου μας.
Τους εύχομαι να ζήσουν χρήσιμες και ευχάριστες εμπειρίες, να αντιμετωπίζουν με σθένος κάθε εμπόδιο και να επιστρέψουν στο νησί μας με πολλά εφόδια.
Εκφράζω επίσης την υποστήριξη μου σε όσους δεν πέτυχαν το αποτέλεσμα που επιθυμούσαν ή δεν συμμετείχαν στις εξετάσεις.
Έχουν πολλές ευκαιρίες και ακόμη περισσότερες διαδρομές να ακολουθήσουν.
Η πρόοδος και η καταξίωση καθενός δεν κρίνεται σε μια εξέταση αλλά στην πορεία της ζωής.
Με πίστη στις δυνάμεις τους, μπορούν να πετύχουν σε ότι επιλέξουν.
Να εξοπλιστούν με αναγκαίες γνώσεις και χρήσιμες δεξιότητες.
Σε όλα τα παιδιά μας αξίζουν μπράβο και ενθάρρυνση, για το παρόν και το μέλλον
τους.
Εύχομαι σε όλους τους νέους και τις νέες μας, υγεία, δύναμη και καλή σταδιοδρομία σε ότι ακολουθήσουν».




