Χθες το πρωί ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Κω για ακυβερνησία, λόγω βλάβης στο πηδάλιο, ενός θαλαμηγού (Θ/Γ) σκάφους σημαίας Αγίου Χριστοφόρου και Νέβις, με τρεις αλλοδαπούς επιβαίνοντες (υπηκόους Γερμανίας), το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή έξω από το λιμάνι της Κω.
Αμέσως, στην περιοχή μετέβησαν ένα Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΠΛΣ) και το βοηθητικό σκάφος της μαρίνας Κω προς παροχή συνδρομής. Το Θ/Γ κατέπλευσε με ασφάλεια σε εγκαταστάσεις ιδιωτικής εταιρείας της ν. Κω με τη συνδρομή του βοηθητικού σκάφους και συνοδεία του ΠΛΣ.
Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Από το Λιμεναρχείο Κω, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του Θ/Γ σκάφους μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση σχετικού βεβαιωτικού αξιοπλοΐας.




