Σκληρή κριτική στην δημοτική αρχή και προσωπικά στον δήμαρχο Ρόδου Αλέξανδρο Κολιάδη εξαπέλυσε ο Θανάσης Μπαράκας, πρώην αυτοδιοικητικός, μιλώντας στον Real Voice 99.5 και στην Ρένα Παυλάκη, στο “Πρωινό Χpress”.
Ο κ. Μπαράκας έκανε λόγο για ανικανότητα, επισημαίνοντας ότι δεν δικαιούται να μιλάει για καμένη γη ο κ. Κολιάδης ο οποίος έχει ήδη δύο χρόνια στο τιμόνι του Δήμου και έχει διατελέσει άλλα τέσσερα χρόνια στην προηγούμενη δημοτική αρχή σε καίριες θέσεις ευθύνης, λέγοντας: “Δεν θα εμπιστευόμουν ποτέ έναν προδότη”, ενώ για το αφήγημα της καμένης γης που συνεχώς χρησιμοποιεί, τόνισε ότι επί δημαρχίας Καμπουράκη ψήφιζε τα πάντα, άρα δεν μπορεί ο εμπρηστής να μιλάει για καμένη γη.
Ο Θανάσης Μπαράκας χαρακτήρισε ευθέως «προδοσία» τη στάση του νυν δημάρχου, υποστηρίζοντας ότι, ενώ είχε λάβει καίριες θέσεις ευθύνης και τη διαχείριση μεγάλων προϋπολογισμών επί δημαρχίας Καμπουράκη, αξιοποίησε τις θέσεις του για να οικοδομήσει τη δική του υποψηφιότητα και τελικά να στραφεί πολιτικά εναντίον του ανθρώπου που τον εμπιστεύτηκε, σχέδιο που είχε τεθεί σε εφαρμογή από το 2021.
Στο ίδιο πλαίσιο, απέρριψε κατηγορηματικά το αφήγημα της «καμένης γης» που επικαλείται η σημερινή δημοτική αρχή, σημειώνοντας ότι ο Α. Κολιάδης είχε ψηφίσει όλες τις κρίσιμες προγραμματικές συμβάσεις και αποφάσεις της προηγούμενης περιόδου, συμμετέχοντας ενεργά στα συλλογικά όργανα. Όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν μπορεί να καταγγέλλεται εκ των υστέρων μια κατάσταση στην οποία ο ίδιος είχε θεσμική και πολιτική συμμετοχή.
Ο πρώην δημοτικός σύμβουλος αναφέρθηκε και στη διαχείριση του πολιτισμού και του αθλητισμού από τον Α. Κολιάδη, κάνοντας λόγο για εκατομμύρια ευρώ που διατέθηκαν σε πολιτιστικές και αθλητικές δράσεις μέσω του Δημοτικού Οργανισμού, με στόχο τη δημιουργία εκλογικής πελατείας σε τοπικές κοινωνίες. Αντίστοιχες αιχμές διατύπωσε και για τη ΔΕΡΜΑΕ, επισημαίνοντας ότι κατά την περίοδο προεδρίας Κολιάδη οι ισολογισμοί ήταν αρνητικοί για τρία συνεχόμενα χρόνια.
Χαρακτηριστικά, ανέφερε τα εξής:
“Την προδοσία και το να σκάβεις τον λάκκο – συμφωνώ ή διαφωνώ με τον κύριο Καμπουράκη – ποτέ δεν θα την ανεχόμουνα. Δεν μπορεί ο κύριος Κολιάδης να μιλάει για καμένη γη από τη στιγμή που τα πάντα ψήφισε, όλες τις προγραμματικές συμβάσεις. Και τρεις φορές μπορεί να έχει ψηφίσει μια σύμβαση. Να μην αρνείσαι τίποτα, σε όλα να ψηφίσεις θετικά και τελικά να έρχεσαι τώρα τα τελευταία δύο χρόνια να μιλάς για καμένη γη. Για ποια καμένη γη, για αυτή που είναι και ο ίδιος εμπρηστής; Ή τον βόλευε η κατάσταση γιατί μέσα από έναν ισχυρό οργανισμό, τον Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού και Αθλητισμού έκανε την πολιτική του μοιράζοντας εκατομμύρια ευρώ στην τετραετία σε πολιτιστικούς, αθλητικούς συλλόγους για να ετοιμάσει το αφήγημα, να κατέβει δήμαρχος και να έχεις τις τοπικές κοινωνίες μαζί του με 1.000 και 2.000 ευρώ συνδιοργάνωσης σε μία πολιτιστική εκδήλωση. Να σταματήσει, κύριε Κολιάδη, τώρα το αφήγημα της καμένης γης. Μπορείς να εμπιστευτείς έναν άνθρωπο όταν κινείται έτσι; Και όταν κάποιος με έπιασε τότε (προεκλογικά) και μου είπε να σε φέρω σε επαφή με τον Αλέξανδρο, λέω μακριά και ποτέ.”
Αναφέρθηκε και στην περίοδο που ο Α. Κολιάδης ήταν πρόεδρος της ΔΕΡΜΑΕ λέγοντας ότι η Επιχείρηση είχε κάθε χρόνο αρνητικό ισολογισμό.
Παράλληλα ο κ. Μπαράκας χαρακτήρισε απογοητευτική και την στάση της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, λέγοντας ότι η παράταξη Καμπουράκη είναι φοβισμένη. “Είναι μια φοβισμένη παράταξη που έχει παραδώσει τα όπλα, δεν κάνει αντιπολίτευση η παράταξη Καμπουράκη και αυτό είναι πολύ λυπηρό”, ενώ σε άλλο σημείο υποστήριξε: “Δεν ξέρω πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο. Μπορεί κάποιοι να έχουν και άλλους στόχους. Άκουσα ότι κάποιοι πάνε και για βουλευτές”, είπε σχετικά…
Ακούστε εδώ αναλυτικά την συζήτηση:




