Να αναθεωρήσει η Ένωση Ξενοδόχων ζητά ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου: Η αλληλοϋποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, πρέπει να είναι αυτονόητη

Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση της ΕΞΡ, που προκάλεσε έντονη δυσαρέσκεια στους κόλπους του εμπορικού κόσμου, πριν από λίγο με ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου, καλεί τη διοίκηση των ξενοδόχων να επανεξετάσει την απόφασή της, στέλνοντας το σωστό μήνυμα στην κοινωνία, θεωρώντας ότι η αλληλοϋποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, πρέπει να είναι αυτονόητη.

Αλλωστε προ διημέρου και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου Γιάννης Πάππου με ανοικτή επιστολή του προς τα μέλη του ΕΒΕΔ και τους επαγγελματίες και καταναλωτές τόνισε την αναγκαιότητα στήριξης των δωδεκανησιακών επιχειρήσεων για να μην σπάσει η αλυσίδα της αλληλοϋποστήριξης που κρατά όρθια την τοπική μας οικονομία.

Αναλυτικά η επιστολή του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου αναφέρει:

Πριν λίγες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας ένα δελτίο Τύπου της Ένωσης ξενοδόχων Ρόδου με θέμα τη σύναψη συμφωνίας με γνωστή, μη τοπική, αλυσίδα χονδρικής πώλησης τροφίμων, προβάλλοντας ως κυρίαρχο επιχείρημα  «τα πολλαπλά οφέλη για τα μέλη της».

Πρέπει να ομολογήσουμε ότι η ανακοίνωση αποτέλεσε μία δυσάρεστη έκπληξη, όχι μόνο για το περιεχόμενο αυτής καθ’ αυτής της συμφωνίας, αλλά και για την σημασία της και το μήνυμα που εκπέμπει.

Τα τελευταία χρόνια, όλες οι τοπικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις, από την οικονομική κρίση, τα capital controls, τον αυξανόμενο ανταγωνισμό, έως το πανδημικό κύμα, ωστόσο έδωσαν και δίνουν τον δικό τους αγώνα επιβίωσης. Ιδιαίτερα, όμως με την πανδημία επιτεύχθηκε κάτι μοναδικό. Όλοι μαζί, επιχειρήσεις, εργαζόμενοι, φορείς, συντάχθηκαν δείχνοντας αλληλεγγύη και συνεργατικό πνεύμα με μοναδικό στόχο  να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις και να βγούμε όλοι αλώβητοι από αυτό.

Και τα καταφέραμε!

Τα καλά νέα από τον τομέα των κρατήσεων ήταν αυτά που έδωσαν ένα πρώτο τόνο αισιοδοξίας για την φετινή σαιζόν.

Και την ώρα που ολόκληρη η αγορά προετοιμάζεται γι’ αυτό, έρχεται η ανακοίνωση της συμφωνίας αυτής  να εγείρει εύλογα αντιδράσεις, όχι μόνο γιατί θίγει αμιγώς τα συμφέροντα των αντίστοιχων τοπικών επιχειρήσεων, αλλά και γιατί αίρει την εμπιστοσύνη στην τοπική αγορά.

Ταυτόχρονα, όμως, προκαλούνται και πολλά ερωτήματα για την αναγκαιότητα αυτής της συμφωνίας. Ποιοι παράγοντες συντέλεσαν στη σύναψη της, αλλά και ποιο ήταν αυτό που έπαιξε τελικά τον καταλυτικό ρόλο στην απόφαση αυτή;

Δεν υπήρξε ανταπόκριση από την τοπική αγορά σε αντίστοιχο αίτημα;

Θεωρήθηκε ότι οι τοπικές επιχειρήσεις δεν είναι επαρκείς να ανταπεξέλθουν στην ζήτηση ή  ότι δεν υπήρξε αρκετή, ανοχή, κατανόηση, διευκολύνσεις από τις τοπικές επιχειρήσεις όλα αυτά τα χρόνια.

Αποτελεί μέρος της δραστηριότητας της ένωσης να συνάπτει συλλογικές συμφωνίες τύπου Β2Β ως άλλος προμηθευτικός οργανισμός;

Ποια είναι αυτά τα τόσο σημαντικά πολλαπλά οφέλη που είναι ικανά να διαταράξουν συνέργειες, συμμαχίες και συνεργασίες ετών;

Αν κάτι διδαχθήκαμε από την εμπειρία των τελευταίων δύσκολων ετών, είναι ότι όποτε κινηθήκαμε συλλογικά και με ομοθυμία, φέραμε θετικά αποτελέσματα, περιορίζοντας σημαντικά τις επιπτώσεις στην τοπική μας οικονομία.

Η επιβίωση και η περαιτέρω ενίσχυση, ανάπτυξη και επέκταση της τοπικής οικονομίας δεν αφορά μόνο το ξενοδοχειακό κλάδο αλλά αποτελεί προτεραιότητα ολόκληρης της τοπικής αγοράς και της κοινωνίας, για νέες επενδύσεις, νέες θέσεις εργασίας  αλλά και ως ασπίδα προστασίας από κραδασμούς ή δύσκολες καταστάσεις που θα προκύψουν.

Το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας, συμπόρευσης, αγαστής συνεργασίας και συστράτευσης δυνάμεων, με την αλληλοϋποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων οφείλει  να είναι η προτεραιότητα και το αυτονόητο, θέτοντας τις βάσεις για ένα πιο στέρεο επιχειρηματικό, οικονομικό και κοινωνικό οικοδόμημα.

Τη δέσμευση για αυτή τη συλλογική προσπάθεια, η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου την έχει δηλώσει και γραπτώς:

Το Όραμα της Ε.Ξ.Ρ. είναι η τουριστική ανάπτυξη της Ρόδου να συμβάλλει στην αναβάθμιση της τοπικής κοινωνίας, την οικονομική ευημερία και την προστασία του περιβάλλοντος- αναφέρει, επίσης- “Αποστολή, η ανάπτυξη του τουρισμού να υπηρετεί κοινωνικούς σκοπούς και αειφορικές πολιτικές”.

Αποτελεί, λοιπόν, θέμα ζωτικής σημασίας να επικρατήσει πνεύμα  συνεργασίας, εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης στις δύσκολες περιόδους που διανύουμε και η τοπική αγορά  να  στηριχτεί,  διότι αν δεν γίνει, οι επιπτώσεις είναι γνωστές, και με τον ανάλογο αναπόφευκτο αντίκτυπο σε ολόκληρο τον κοινωνικό ιστό.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου αλλά και σύσσωμος ο εμπορικός κόσμος της Ρόδου καλεί την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου να επανεξετάσει την απόφασή της στέλνοντας το σωστό μήνυμα στην τοπική κοινωνία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

info@realvoice995.gr

@2022 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα