“Ο ΧΥΤΑ της Κω, μετά από ενέργειες του ΦΟΔΣΑ Νότιου Αιγαίου και αρωγή του Υπουργείου Περιβάλλοντος, λειτουργεί πλέον με πλήρη περιβαλλοντική αδειοδότηση και όλες τις απαραίτητες υποδομές, βάζοντας τέλος σε μια εκκρεμότητα πολλών ετών” αναφέρει σε ανάρτησή του ο Γενικός Γραμματέας Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος Μανώλης Γραφάκος, επισκεπτόμενος τον ΧΥΤΑ της Κω εκφράζοντας παράλληλα τα θερμά συγχαρητήρια στον ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου, και προσωπικά στον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο και στον Γενικό Διευθυντή Χρήστο Γαβρούδη για την εξαιρετική συνεργασία και τη δουλειά που οδήγησε σε αυτή τη σημαντική εξέλιξη.
Ο κ. Γραφάκος αναφέρει:
Συγκινημένος από την ανάρτηση και τα λόγια του Μανώλη Γραφάκου δήλωσε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, όπου σε μια εκτενή και λεπτομερή ανάρτησή του περιγράφει την “οδύσσεια” το έργου αποκατάστασης του ΧΥΤΑ της Κω και τον ανηλεή πόλεμο που το έργο αυτό δέχτηκε:








