Ξεκινούν οι μελέτες για την αποκατάσταση του προναου και του γυναικωνίτη του Ιερού Ναού της Παναγίας Πορταΐτισσας στην Αστυπάλαια, όπως έκανε γνωστό με ανάρτησή της η Αντιπεριφερειάρχης Διοικητικής Μεταρρύθμισης Νοτίου Αιγαίου, Χαρούλα Γιασιράνη.
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την υλοποίηση του έργου, στο πλαίσιο της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Υπουργείου Πολιτισμού και της Ιεράς Μητρόπολης.
Η Αντιπεριφερειάρχης Χαρούλα Γιασιράνη αναφέρει σε ανάρτησή της τα εξής:
Χθες συναντηθήκαμε στα γραφεία της Ιεράς Μητρόπολης Καλύμνου-Λέρου -Αστυπάλαιας με τους ιερείς του νησιού π. Δημήτριο Αχλαδιώτη και Αρχιμανδριτη π. Στάχυ Καψή .Αντικείμενο της συνάντησης μας , να τους ενημερώσουμε για την πορεία της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ Περιφέρειας – Υπουργείου Πολιτισμού -Ιεράς Μητρόπολης , για την αποκατάσταση του Ναού της Παναγίας Πορταΐτισας , πάνδημο αίτημα όλων των κατοίκων του νησιού .Σε λίγους μόνο μήνες , η δέσμευση του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου γίνεται πράξη !Ξεκινούν οι μελέτες για να υποβληθούν προς έγκριση και στη συνέχεια να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης του πρόναου και του γυναικωνίτη της Πορταΐτισας .Να έχουμε με την ευλογία της Παναγίας Πορταΐτισας




