400
To βαρύ ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας επέλεξε για να χορέψει ο Δήμαρχος Σύμης Λευτέρης Παπακαλοδούκας, στο γεύμα που παραθέτει κάθε χρόνο η δημοτική, μετά το πέρας των επετειακών εκδηλώσεων της 8ης Μαΐου 1945.
Ο Δήμαρχος Σύμης, γνωστός για τις χορευτικές του ικανότητες, δέχθηκε το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων στο χώρο.
Εδώ παραθέτουμε το σχετικό video που εξασφάλισε ο Real Voice:










