Ο Διοικητής του Νοσοκομείου Γ. Ρουμάνης απαντά μέσω του Real Voice στις καταγγελίες για τις συνθήκες νοσηλείας των ασθενών

Σχετικά με το ρεπορτάζ που παρουσιάσθηκε σε τηλεοπτικό σταθμό (mega) και αφορά τις συνθήκες νοσηλείας ασθενών στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου, ο Διοικητής του Γρηγόρης Ρουμάνης, μίλησε σήμερα στον Real Voice, δίνοντας απάντηση στις καταγγελίες που έγιναν, τονίζοντας ότι τα περισσότερα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, δεν υπάρχουν χαλασμένα μηχανήματα στο νοσηλευτικό ίδρυμα, ενώ το προσωπικό του και η υπηρεσία φύλαξης παρεμβαίνει, όπου απαιτείται, για την απομάκρυνση των πτηνών και δίδονται οδηγίες στους συνοδούς για τη χρήση των παραθύρων και την απαγόρευση στο τάισμα των περιστεριών.

 

της Νατάσας Παμπρή

 

«Δεν ισχύουν πολλά από αυτά που καταγγέλθηκαν και αδικούμε με τέτοια δημοσιεύματα το Νοσοκομείο και τους ανθρώπους που εργάζονται εδώ», είπε σχετικά. Πιο συγκεκριμένα ο κ. Ρουμάνης τόνισε ότι “αδικούμε το νοσοκομείο και τους ανθρώπους που δουλεύουν εδώ, με τους χαρακτηρισμούς και τον τρόπο που παρουσιάστηκε το συγκεκριμένο θέμα. Ότι κατά καιρούς μπαίνουν περιστέρια είναι δεδομένο, αλλά ταυτόχρονα επειδή το ξέρουμε το πρόβλημα, το οποίο δεν μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε διαφορετικά, έχουμε βγάλει οδηγίες και πινακίδες. Δεν μπορούμε πίσω από κάθε συνοδό ασθενή να έχουμε κάποιον που να τον κυνηγάει να κλείσει τα παράθυρα, τα οποία και για άλλους λόγους όπως είναι η θέρμανση και ψύξη, πρέπει να είναι σταθερή στο νοσοκομείο σε κάποιους βαθμούς. Κάθε φορά που έχουμε κάποιο τέτοιο πρόβλημα επεμβαίνει το τεχνικό προσωπικό, επεμβαίνει η υπηρεσία φύλαξης και διώχνουμε τα περιστέρια εκεί που θα παρουσιαστούν. Δεν υπάρχουν μηχανήματα που δεν δουλεύουν. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος κατέληξε στη μονάδα εμφραγμάτων σε μία μονάδα κλειστή που δεν υπάρχει χώρος να μπει οτιδήποτε. Εμείς προσπαθούμε καθημερινά με το προσωπικό που έχουμε, με τις δυνατότητες που έχουμε να κάνουμε το καλύτερο. Δεν βγήκαμε καμιά φορά να πούμε συγχαρητήρια με επιστολές ή οτιδήποτε. Η δουλειά μας είναι αλλά από την άλλη θεωρώ ότι αδικούμε και το προσωπικό μας όταν βγαίνουν με αυτό τον τρόπο και παρουσιάζονται τα προβλήματα”.

Άλλωστε και στη χθεσινή ανακοίνωση που εκδόθηκε από τον κ. Ρουμάνη, αναφέρονται τα εξής:

Έχουν δοθεί σαφείς έγγραφες οδηγίες για την αποφυγή εισόδου πτηνών στους χώρους του Γ.Ν. Ρόδου και έχουν αναρτηθεί πινακίδες που απαγορεύουν το άνοιγμα των παραθύρων και των κοινόχρηστων θυρών προς αποφυγή εισόδου των περιστεριών. Το προσωπικό του Γ.Ν. Ρόδου και η υπηρεσία φύλαξης παρεμβαίνει όπου απαιτείται για την απομάκρυνση των πτηνών και για να δίδουν οδηγίες στους συνοδούς για την χρήση των παραθύρων. Δεν υπήρξε κανένας χαλασμένος απινιδωτής το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αλλά και γενικότερα καθώς, τα μηχανήματα που παρουσιάζουν βλάβη αποσύρονται άμεσα.

Ο εκλιπών ασθενής διεκομίσθη την 08/04/2022 από τη Σύμη και νοσηλεύτηκε στο Καρδιολογικό τμήμα με Οξεία Καρδιακή Ανεπάρκεια μη αντιρροπούμενη φαρμακευτικά. Ακολούθως ως ύστατη προσπάθεια και πάρα τα 90 χρόνια του ασθενούς έγινε στεφανιογραφικός έλεγχος ο οποίος ανέδειξε πολυαγγειακή νόσο, υπεύθυνη της υποτροπιάζουσας οξείας καρδιακής Ανεπάρκειας.

Κατά τη διάρκεια της στεφανιογραφίας υπέστη καρδιακή ανακοπή, ανετάχθη από τους ιατρούς, διασωληνώθηκε και μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Εμφραγμάτων. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στη Μονάδα παρουσίασε πολυοργανική ανεπάρκεια σε έδαφος της καρδιογενούς καταπληξίας, και όχι από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη απότοκο των περιστεριών. Η Επιτροπή Λοιμώξεων του Γ.Ν. Ρόδου σε πρόσφατο έλεγχο διαπίστωσε ότι η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Εμφραγμάτων αποτελεί τμήμα ελεύθερο πολυανθεκτικών μικροβίων.

Οι χαρακτηρισμοί που περιγράφονται από τον καταγγέλλοντα σχετικά με την κατάσταση του νοσοκομείου δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και αποτελούν αντικείμενο άσκησης κάθε νόμιμου δικαιώματος από την Διοίκηση και το προσωπικό του Νοσοκομείου. Η συνεχής βελτίωση των συνθηκών νοσηλείας αποτελεί προτεραιότητα της Διοίκησης του Γ.Ν. Ρόδου, η οποία ευχαριστεί το προσωπικό για την συνεχή, άοκνη και με ιδιαίτερο ζήλο προσφορά του. 

Επτά ασθενείς νοσηλεύονται με κορωνοϊό στο Νοσοκομείο Ρόδου                 

Επτά άτομα, εκ των οποίων οι δύο από την Κω και ένας από τη Λέρο, νοσηλεύονται με covid-19 στη μονάδα λοιμώξεων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, όπως δήλωσε στο σταθμό μας ο διοικητής του, Γρηγόρης Ρουμάνης. Σημειώνεται ότι ο τελευταίος θάνατος στο νησί μας από κορωνοϊό κατεγράφη την περασμένη Κυριακή, όπου άφησε την τελευταία του πνοή ένας συμπολίτης μας που ήταν ανεμβολίαστος και με πολλά υποκείμενα νοσήματα. «Είμαστε σε καλό επίπεδο και έχουν μειωθεί οι νοσηλείες ασθενών με κορωνοϊό», είπε επιπροσθέτως, σημειώνοντας ότι την επόμενη εβδομάδα θα δοθούν στη δημοσιότητα αναλυτικά τα στοιχεία με τις νοσηλείες και τους θανάτους –στην πλειονότητα ανεμβολίαστων- συμπολιτών μας από κορωνοϊό, τα 2,5 χρόνια της πανδημίας.

“Θα έλεγα ότι είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο. Σήμερα νοσηλεύονται 7 άτομα, εκ των οποίων οι τρεις είναι από γειτονικά νησιά και είμαστε σε καλή κατάσταση, δεν έχουμε ιδιαίτερα προβλήματα. Φαίνεται ότι πλέον τα περιστατικά είναι περιορισμένα, αλλά ταυτόχρονα πρέπει όλοι μας να ξέρουμε ότι ακόμα υπάρχει ανάμεσά μας. Την επόμενη εβδομάδα έχουμε ετοιμάσει ένα στατιστικό δελτίο με πλήρη περιγραφή της διετούς πανδημίας και για την περιοχή μας και για τις διακομιδές και τους θανάτους. Μπορώ να πω ότι φέτος ήταν περισσότεροι από τα προηγούμενα χρόνια. Ο τελευταίος που είχαμε ήταν ενός συμπολίτη μας την Κυριακή, ο οποίος είχε πολλά υποκείμενα νοσήματα και ήταν ανεμβολίαστος” είπε καταλήγοντας ο κ. Ρουμάνης.

Εμμένει στην παραίτησή του από Διοικητής

Υπενθυμίζεται τέλος, ότι ο κ. Ρουμάνης προσφάτως υπέβαλε την παραίτησή του, στις 31/3/2022 από Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, ωστόσο μέχρι την αντικατάστασή του από το υπουργείο Υγείας παραμένει και ασκεί καθημερινά κανονικά τα καθήκοντά του. Όπως ο ίδιος ξεκαθάρισε στον Real Voice, εμμένει στην απόφασή του για παραίτηση από τη Διοίκηση του ΓΝΡ.

                        

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

@2022 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα