«Είναι δικαίωμα δικό μου, αποκλειστικά, σε δικό μου ιδιωτικό κινητό τηλέφωνο να προφυλάξω την αξιοπρέπειά μου και να θέσω όρια, να μην επιτρέπω κανένα να με προσβάλλει. Γι’ αυτό, θα μου επιτρέψετε να μην κοινοποιήσω αυτά τα οποία μου έχει αναφέρει ο συγκεκριμένος κύριος».
Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε πριν από λίγη ώρα στο Περιφερειακό Συμβούλιο ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Υποδομών της Περιφέρειας Νίκος Λυμπερόπουλος, στον οποίον αναφέρθηκε χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Σωτήρης Βαγιανός, κατηγορώντας τον ότι δεν του απαντά στο τηλέφωνο, ενώ λίγο μετά του ζήτησε συγνώμη με… sms!
«Ναι, είναι αλήθεια. Δεν σηκώνω το τηλέφωνο του κύριου Σωτήρη Βαγιανού Προέδρου της ΔEYΑΡ. Δεν το σηκώνω. Για να μου επιτρέψετε να πω δύο κουβέντες πάνω σε αυτό. Πρόκειται για το ιδιωτικό μου κινητό τηλέφωνο και έχω δικαίωμα να επιλέγω σε ποιον θα απαντάω και σε ποιον δεν θα απαντάω. Το τονίζω, με καλεί στο ιδιωτικό μου κινητό τηλέφωνο. Και το συγκεκριμένο τηλέφωνο του συγκεκριμένου κυρίου έχω επιλέξει να μην το απαντάω. Θα σας πω γιατί δεν απαντάω. Και αυτό επιβεβαιώνεται και από το χθεσινό επικοινωνιακό σόου που έκανε ο συγκεκριμένος κύριος στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ρόδου. Και είναι δικαίωμα δικό μου, αποκλειστικά, σε δικό μου ιδιωτικό κινητό τηλέφωνο, να προφυλάξω την αξιοπρέπειά μου και να θέσω όρια, να μην επιτρέπω κανένα να με προσβάλλει. Γι’ αυτό, θα μου επιτρέψετε να μην κοινοποιήσω αυτά τα οποία μου έχει αναφέρει ο συγκεκριμένος κύριος. Είναι δικαίωμα μου να μην απαντάω στο προσωπικό μου κινητό τηλέφωνο. Το τηλέφωνο της Γραμματείας το γνωρίζουν όλοι, το σταθερό τηλέφωνο είναι στο site της Περιφέρειας, το email μου το υπηρεσιακό το γνωρίζουν προφανώς όλοι και δεν αφήνουμε ποτέ αναπάντητο email ή έγγραφο» ανέφερε στην απάντησή του ο κ. Λυμπερόπουλος
«Στον αμερικανικό κινηματογράφο ο Κλιντ Ίστγουντ ήταν το πιο γρήγορο πιστόλι. Στην ελληνική αυτοδιοίκηση, δεν υπάρχουν πιο γρήγορες συγνώμες από το δίδυμο Κολιάδη – Βαγιανού. Μπροστά τους ο Κλιντ Ιστγουντ θα ωχριούσε», ήταν το σχόλιο του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου, όταν ο Νίκος Λυμπερόπουλος είπε ότι του έστειλε sms όπου του ζητούσε συγνώμη! “Δεν είναι αυτός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ ενός πολιτικού προσώπου και προέδρου της ΔΕΥΑΡ και ενός προϊσταμένου των Τεχνικών Υπηρεσιών” σχολίασε ο κ. Λυμπερόπουλος.




