Γιατί επιλέγονται αλλεπάλληλες συνεντεύξεις Μητσοτάκη, τι δείχνουν το… TikTok και τα «καλάθια»

Γαλάζια «σχέδια μάχης» για τις κάλπες. Πέφτει βάρος στις επικοινωνιακές «επιθέσεις»

Τα κομμάτια του προεκλογικού παζλ ενώνει σταδιακά η ΝΔ και προσδοκά να κερδίσει τον «πόλεμο» της Άνοιξης μέσα από ειδικά «σχέδια μάχης» που θα αρχίσει να ξεδιπλώνει από την ερχόμενη εβδομάδα.

Κυβέρνηση και κόμμα είναι σε συντονισμό, προκειμένου να ξεκινήσουν γαλάζιες επικοινωνιακές «επιθέσεις», την ώρα που την κινητικότητά τους εντείνουν τόσο ο Αλέξης Τσίπρας (ιδίως στο διαδίκτυο ο ΣΥΡΙΖΑ έχει σαφές προβάδισμα) όσο και ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Την ερχόμενη Δευτέρα ο πρωθυπουργός κάνει πρεμιέρα σε κάτι που δεν έχει επιχειρηθεί στο παρελθόν: διαδοχικές, θεματικές συνεντεύξεις Τύπου α λα ΔΕΘ στην Αθήνα. Η πρώτη ατζέντα που ανοίγει το Μαξίμου είναι αυτή της οικονομίας, των επενδύσεων και της αγοράς εργασίας.

Εκτακτη συνέντευξη Μητσοτάκη τη Δευτέρα – Τι θα ανακοινώσει
Αυτές οι συνεντεύξεις ανά τομέα θα δίνονται στην αίθουσα του κυβερνητικού briefing, χωρίς της παρουσία του εκάστοτε υπουργού, με την προσδοκία του Πρωθυπουργού να… τραβάει δημόσια τα δυνατά χαρτιά του.

Ταυτόχρονα δεν μπαίνει φρένο στις εφ’ όλης της ύλης συνεντεύξεις στην περιφέρεια (στα τοπικά μέσα ενημέρωσης), στο τέλος των διήμερων περιοδειών. Για την ακρίβεια, άλλη μία τέτοια αναμένεται την επόμενη εβδομάδα, καθώς ο πρωθυπουργός ετοιμάζει επίσκεψη στην ιδιαίτερη πατρίδα του και συνέντευξη Τύπου στο Ηράκλειο Κρήτης την ερχόμενη Πέμπτη.

Ανθεκτικότητα στο προφίλ Μητσοτάκη
Ουσιαστικά ο Μητσοτάκης δεν περιμένει την επίσημη προεκλογική σεζόν, αλλά βγαίνει από τώρα στο προσκήνιο, σηκώνοντας ο ίδιος μεγάλο μέρος από την «καμπάνια» της κυβέρνησης καθ’ οδόν προς τις κάλπες. Το Μαξίμου και η κομματική έδρα διεκδικούν απόλυτη υπεροχή στη διαμόρφωση του δημόσιου διαλόγου, εξού και ο σχεδιασμός να προβάλλει ο Μητσοτάκης ανά θεματική τον απολογισμό διακυβέρνησης και, ταυτόχρονα, να παρουσιάζει «θετικό» λόγο, με εξαγγελίες του και με παρουσίαση του προγράμματος «2023-2027».

Πίσω από αυτό το σχέδιο, υπάρχουν προφανώς μετρήσεις κοινής γνώμης, που δείχνουν την ανθεκτικότητα του πρωθυπουργικού προφίλ. Στη δημοσκόπηση της Metron Analysis που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega εμφανίζεται καταλληλότερος για πρωθυπουργός ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 37%, ο Αλέξης Τσίπρας με 18% και ο Νίκος Ανδρουλάκης με 6%.

Τόσο ο Μητσοτάκης όσο και ο Τσίπρας καταγράφουν μάλιστα ανάκαμψη μερικών μονάδων, όσο κι αν διατηρείται η μεταξύ τους ψαλίδα, ενώ ο Ανδρουλάκης καταγράφει απώλειες.

Το Instagram και το TikTok
Ταυτόχρονα, το γαλάζιο στρατόπεδο έχει μείνει πίσω σε σχέση με τη διαδικτυακή κινητικότητα του ΣΥΡΙΖΑ (χαρακτηριστικά τα βίντεο «Χάου του» της Κουμουνδούρου), εξού και οι συσκέψεις προετοιμασίας εστιάζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ηδη ο πρωθυπουργός έχει επιστρατεύσει το Facebook για να αναρτά τον «απολογισμό εβδομάδας» κάθε Κυριακή, όμως τα μεγάλα στοιχήματα είναι το Instagram και το TikΤοκ.

Έτσι, δρομολογείται αφενός να δημιουργείται πρωτογενές υλικό και να ανεβαίνει μόνο στο Instagram αφετέρου να υπάρχει εντονότερη η γαλάζια παρουσία στο TikTok. Στόχος, οι δύσκολα προσεγγίσιμες για τη ΝΔ ηλικιακές κατηγορίες και κυρίως οι 17άρηδες και οι 20άρηδες.

Εξαγγελίες με κάθε ευκαιρία
Στο μεταξύ τα κομματικά επιτελεία δίνουν σκληρή μάχη για την οικονομία, ειδικότερα για την τσέπη των πολιτών, με την κυβέρνηση πιεζόμενη για τις τιμές στην καθημερινότητα. Από το παγκόσμιο οικονομικό φόρουμ στο Νταβός, ο Μητσοτάκης έλεγε ότι «η κύρια διαχωριστική γραμμή σήμερα δεν βρίσκεται τόσο μεταξύ της κεντροδεξιάς και της κεντροαριστεράς, αλλά μεταξύ εκείνων που πιστεύουν στον πολιτικό ρεαλισμό και εκείνων που υπόσχονται τον ουρανό με τ’ άστρα».

Και η γαλάζια «γραμμή» θα είναι ακριβώς αυτή: τάζουμε ό,τι μπορούμε να προσφέρουμε, όπως υποστηρίζουν οι κυβερνητικοί, αλλά και δεσμευόμαστε για μετατροπή σε «κοινωνικό μέρισμα» οποιουδήποτε δημοσιονομικού χώρου προκύπτει.

Στα σκαριά συνεπώς βρίσκονται επιπλέον… «καλάθια» στο μοντέλο που τρέχει ως «καλάθι του νοικοκυριού», αλλά αυτή τη φορά ειδικότερα ως «καλάθι της Σαρακοστής», ενδεχομένως και επιπλέον «δώρα» στοχευμένα προς κοινωνικές – επαγγελματικές ομάδες.

πηγή: in.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

info@realvoice995.gr

@2022 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα