99.5

LIVE

99.5

LIVE

Τρίτη 23 Ιουνίου, 2026

99.5

LIVE

Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν σήμερα θεωρητικές εξετάσεις οδήγησης στο νησί της Λέρου  

 

Οι κάτοικοι της Λέρου που είναι υποψήφιοι απόκτησης διπλώματος οδήγησης δεν θα είναι πλέον αναγκασμένοι να μεταβαίνουν στην Κάλυμνο για να λάβουν μέρος στις θεωρητικές εξετάσεις οδήγησης, καθώς, με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου, Χρήστου Ευστρατίου, στον οποίο υπάγεται η Διεύθυνση Μεταφορών και Συγκοινωνιών, διαμορφώθηκε για τον σκοπό αυτό ο κατάλληλος χώρος με τον απαραίτητο εξοπλισμό.

 

Χ. Ευστρατίου: «Κάθε πράξη μας απευθύνεται στον πολίτη για την καλύτερη εξυπηρέτησή του, αψηφώντας δυσκολίες και αντιστάσεις που βρίσκουμε στο δρόμο μας»

Έτσι, σήμερα, για πρώτη φορά, κάτοικοι της Λέρου έδωσαν τις θεωρητικές εξετάσεις οδήγησης από τον τόπο τους, αποφεύγοντας τις μετακινήσεις σε άλλο νησί.

Η πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη βρήκε τη θετική ανταπόκριση και του Δημάρχου Λέρου, Μιχάλη Κόλια, τον οποίο και ευχαριστεί, καθώς ο Δήμος παραχώρησε τη σχετική αίθουσα για τις ανάγκες των εξετάσεων.

«Κάθε πράξη μας απευθύνεται στον πολίτη για την καλύτερη εξυπηρέτησή του, αψηφώντας δυσκολίες και αντιστάσεις που βρίσκουμε στο δρόμο μας. Η πορεία μας σταθερή με γνώμονα μόνο το κοινό καλό» δήλωσε σχετικά ο κ. Ευστρατίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα