Σε γενική απεργία καλεί τα σωματεία, τους εργαζόμενους και όλους τους πολίτες, το Εργατικό Κέντρο Ρόδου την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου, με συγκέντρωση στα γραφεία του, στις 11 το πρωί, συμμετέχοντας στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ και σύνθημα: «Όχι στο 13ωρο. Ο χρόνος εργασίας δεν είναι εμπόρευμα, είναι η ζωή μας!», ενώ στην απεργία συμμετέχει και η ΑΔΕΔΥ.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του ΕΚΡ Παναγιώτης Εγγλέζος για την απεργία, μιλώντας στον Real Voice 99.5 και τη Νατάσα Παμπρή: «Δεν υπάρχει δικαιολογία εργαζόμενοι, πολίτες, φορείς αυτού του τόπου, όλοι μαζί για την μη επέκταση του επιδόματος ανεργίας, για την στελέχωση των δομών υγείας με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό , για την ακρίβεια για την μη κατάργηση των συντελεστών ΦΠΑ στη Ρόδο. Όλοι μαζί να στείλουμε το μήνυμα μόνο η συμμετοχή μας θα στείλει το σωστό μήνυμα».
Στις κινητοποιήσεις αναμένεται να συμμετέχουν αρκετοί κλάδοι (από υγειονομικούς, εργαζόμενους σε δήμους, εκπαιδευτικούς κ.ά) οι οποίοι είτε έχουν απευθύνει σχετικά καλέσματα είτε θα το κάνουν εντός των επόμενων ωρών.


Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρόδου συμμετέχει και στηρίζει την 24ωρη Γενική Απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025 με σύνθημα «Όχι στο 13ωρο!! Ο χρόνος εργασίας δεν είναι εμπόρευμα!! Είναι η ζωή μας!!»
Καλούμε τα σωματεία, τους εργαζόμενους και ολόκληρη την τοπική κοινωνία του νησιού στην Απεργιακή Συγκέντρωση την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 11:00 μπροστά στο Εργατικό Κέντρο, ενώ στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί πορεία διαμαρτυρίας για το αντεργατικό νομοσχέδιο που κατατίθεται προς ψήφιση και αφορά το 13ωρο!!
Η Κυβέρνηση, για ακόμη μία φορά αγνοεί και αδιαφορεί για τις ουσιαστικές ανάγκες των εργαζομένων!! Καταργεί τα εργασιακά μας δικαιώματα και τις διεκδικήσεις του παρελθόντος ευνοώντας περισσότερο τις ήδη ελαστικές μορφές εργασίας!!
Το νομοσχέδιο που θέλει να περάσει αλλάζει τη ζωή μας!! Μας υποχρεώνει να δουλεύουμε περισσότερες ώρες, αφού ο μισθός του 8ώρου δεν είναι αρκετός ώστε να καλυφθούν τα έξοδα του μήνα μας, δίνοντάς μας την ευκαιρία, δουλεύοντας περισσότερες ώρες, να μπορέσουμε να επιβιώσουμε.
Την ίδια ώρα η ακρίβεια καλπάζει!! Ο μισθός δεν επαρκεί!!
Στη ΔΕΘ, οι εξαγγελίες της Κυβέρνησης για την επέκταση του επιδόματος ανεργίας για τους εποχικούς εργαζόμενους του τουρισμού, ήταν ανύπαρκτες!! Όπως και τα μέτρα κατά της ακρίβειας!! Η Κυβέρνηση εξακολουθεί να μας κοροϊδεύει!! Σε μια περιοχή όπου το 90% των εργαζομένων απασχολείται αποκλειστικά στον τουρισμό, έναν από τους μεγαλύτερους οικονομικούς πυλώνες του Κράτους, δεν υπάρχει καμία μέριμνα από πλευράς της Κυβέρνησης για τους εργαζόμενους στον κλάδο αυτό!! Τελειώνει η σεζόν, και οι εργαζόμενοι του κλάδου παίρνουν τον τελευταίο τους μισθό, στις καλύτερες περιπτώσεις το Νοέμβρη, και το 3μηνο πενιχρό επίδομα ανεργίας, για όποιον το δικαιούται, δεν είναι αρκετό για να καλύψει τις ανάγκες των εργαζομένων μέχρι την έναρξη της επόμενης σεζόν!!
Η Κυβέρνηση μείωσε τους συντελεστές ΦΠΑ στα Δωδεκάνησα, όμως εξαίρεσε τη Ρόδο αφού η Ρόδος είναι η παχιά αγελάδα!! Άλλη μια διάκριση εις βάρος των εργαζομένων και ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας του νησιού μας!! Αυτό πρέπει να σταματήσει τώρα!!
Φτάνει πια η κοροϊδία!!
Φτάνουν οι διακρίσεις κατά των εργαζομένων και ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας του νησιού μας!!
ΑΜΕΣΗ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΦΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ!!
Πάγιες διεκδικήσεις μας είναι επίσης η:
• Άμεση στελέχωση του Νοσοκομείου μας και των κέντρων υγείας του νησιού μας σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό
• Άμεση ίδρυση Τμήματος Τεχνικής Επιθεώρησης στην περιοχή μας
• Άμεση στελέχωση της Επιθεώρησης Εργασίας
Η Κυβέρνηση πρέπει να λάβει το μήνυμα!!
Πρέπει όλοι να δώσουμε βροντερό παρόν σε αυτή την απεργιακή κινητοποίηση!!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΩΡΑ 11:00
Ο κ. Εγγλέζος στη συνέντευξη που παραχώρησε στη Νατάσα Παμπρή και την εκπομπή “Μαζί στις 10”:




