Εκδήλωση μνήμης για τα 30 χρόνια από το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε χθες στη Ρόδο.
Ανακοίνωση της Γραμματείας Νομαρχιακής Οργανωτικής Επιτροπής Νότιας Δωδεκανήσου!
Συγκεντρωθήκαμε σήμερα (χθες Τρίτη) στο άγαλμα του Ανδρέα Παπανδρέου, τριάντα χρόνια μετά τον θάνατό του, όχι μόνο για να αποτίσουμε φόρο τιμής και μνήμης σε έναν μεγάλο πολιτικό ηγέτη, αλλά και για να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας στις αξίες και στους αγώνες που υπηρέτησε.
Ο Ανδρέας εξέφρασε τις ελπίδες και τις διεκδικήσεις του ελληνικού λαού, έδωσε φωνή στους μη προνομιούχους, ένωσε όλους τους Έλληνες και πρωταγωνίστησε στις μεγάλες κοινωνικές και δημοκρατικές κατακτήσεις.
Η παρακαταθήκη του παραμένει ζωντανή και επίκαιρη, καλώντας μας να συνεχίσουμε τον αγώνα για κοινωνική δικαιοσύνη, εθνική αξιοπρέπεια και λαϊκή κυριαρχία.
Τριάντα χρόνια μετά, η μνήμη του δεν είναι απλώς ιστορία.
Είναι δύναμη, έμπνευση και ευθύνη για το μέλλον.










