Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν οι ιδιοκτήτες ταξί της Κω, συμμετέχοντας στην πανελλαδική απεργία του κλάδου.
Η ανακοίνωση του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Κω αναφέρει πως η απεργία θα ξεκινήσει τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας 23 Μαρτίου, συγκεκριμένα στις 05:00 π.μ., και θα διαρκέσει ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο.
Σύμφωνα με τους επαγγελματίες του χώρου, βασικά αιτήματα αποτελούν η αύξηση του κόστους λειτουργίας, με αιχμή τις τιμές των καυσίμων, η φορολογική επιβάρυνση, αλλά και ζητήματα που σχετίζονται με τον ανταγωνισμό και τη λειτουργία των μεταφορικών υπηρεσιών.




