Ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτης Μάγγος, μίλησε στον Real Voice 99.5 και στη Νατάσα Παμπρή, στην εκπομπή “Μαζί στις 10”, για την επίσκεψη του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλη Κικίλια στο νησί των Λειψών την Κυριακή, σηματοδοτώντας ουσιαστικά την έναρξη της επίσημης συνεργασίας τους στο πλαίσιο των νέων του καθηκόντων ως Γ.Γ.
“Η παρουσία του υπουργού στο νησί μας αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή και προκάλεσε μεγάλη χαρά στους κατοίκους. Παράλληλα, δόθηκε η ευκαιρία στους φορείς και τους πολίτες να συνομιλήσουν μαζί του και να του μεταφέρουν τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά. Ο υπουργός άκουσε με προσοχή όλα τα θέματα που τέθηκαν, ακόμη και όσα δεν εμπίπτουν άμεσα στις αρμοδιότητές του, αποδεικνύοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον του για τη νησιωτική Ελλάδα. Άνθρωπος που κατάγεται και ο ίδιος από νησί, εξέφρασε την αγάπη του για τους νησιώτες και την κατανόησή του για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, αναγνωρίζοντας παράλληλα την καλοσύνη, τη φιλοξενία και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που διακρίνει τις νησιωτικές κοινωνίες”, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μάγγος.
Επιπλέον πρόσθεσε ότι ήταν μια πολύ σημαντική ημέρα για τους Λειψούς. “Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Υπουργό, τόσο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου με την επιλογή μου στη θέση του Γενικού Γραμματέα, όσο και για την απόφασή του να επισκεφθεί το νησί μας σε αυτή τη μεταβατική περίοδο, δίνοντας ένα ιδιαίτερο μήνυμα στήριξης προς την τοπική κοινωνία”, ανέφερε σχετικά.
Ο κ. Μάγγος βρισκόταν και χθες Δευτέρα στους Λειψούς για να διευθετήσει τα θέματα για την ομαλή μετάβαση στον Δήμο κλείνοντας τις τελευταίες υποχρεώσεις, αφού καθήκοντα δημάρχου ανέλαβε μετά από ψηφοφορία στο Δ.Σ. η κα Ευαγγελία Λαουντού.
Ακούστε εδώ αναλυτικά:


Διαβάστε επίσης: Τους Λειψούς επισκέφθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας




