Στις επόμενες μέρες – νωρίτερα από κάθε άλλη φορά – ξεκινά η καμπάνια προβολής του Νοτίου Αιγαίου στην βρετανική τουριστική αγορά (ΗΧ)

Το "The Rhodes Co- Lab" project αποτελεί την έμπρακτη απάντηση στο μεγάλο ζητούμενο της εποχής: της βιωσιμότητας και της φέρουσας ικανότητας των τουριστικών προορισμών

Μέσα στις επόμενες ημέρες – νωρίτερα φέτος από κάθε άλλη φορά – ξεκινά η καμπάνια προβολής του Νοτίου Αιγαίου στην βρετανική τουριστική αγορά για τη σαιζόν του 2023. Εντός του 2022 θα ακολουθήσουν η Ολλανδία και η Γαλλία.

Αυτό έκανε γνωστό, μέσα από το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του RealVoice 99,5 με την Ρένα Παυλάκη, ο Δρ Γιάννης Φώτης, διευθυντής της Novus Mind, εταιρίας συμβούλων ψηφιακού μάρκετινγκ και επιστημονικός συνεργάτης της Περιφέρειας σε θέματα τουρισμού, προσθέτοντας ότι “παρακολουθούμε τις τάσεις διεθνώς και ανταποκρινόμαστε άμεσα”.

Ο Γιάννης Φώτης αναλύει την επιτυχία της σαιζόν του 2022 και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της.

Εξηγεί πώς το Νότιο Αιγαίο έφερε τις εκπληκτικές επιδόσεις στον τουρισμό την δύσκολη τριετία των απανωτών κρίσεων, 2020 – 2022.  Διότι τίποτα δεν ήρθε και δεν έγινε τυχαία, όπως επισημαίνει.

Εξηγεί πώς το “The Rhodes Co- Lab” και τα άλλα καινοτόμα project των μικρότερων νησιών, αποτελούν την έμπρακτη απάντηση στο μεγάλο ζητούμενο της εποχής: της βιωσιμότητας και της φέρουσας ικανότητας των τουριστικών προορισμών της Ευρώπης.

Αναλύει τον “μηχανισμό” που κρύβεται πίσω από τις λέξεις “στοχευμένη ψηφιακή καμπάνια” και κάνει γνωστό ότι μέσα στις επόμενες ημέρες – νωρίτερα φέτος από κάθε άλλη φορά – ξεκινά η καμπάνια προβολής του Νοτίου Αιγαίου στην βρετανική τουριστική αγορά για τη σαιζόν του 2023. Εντός του 2022 θα ακολουθήσουν η Ολλανδία και η Γαλλία.

Ακούστε τον εδώ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

info@realvoice995.gr

@2022 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα