99.5

LIVE

99.5

LIVE

Δευτέρα 22 Ιουνίου, 2026

99.5

LIVE

Σπύρος Τσιρακάκης στον RV: Δεν αποκλείω ν’ ασχοληθώ κάποια στιγμή με την Αυτοδιοίκηση – Πρέπει να συμμετέχουν στα κοινά πιο αξιόλογοι άνθρωποι (audio)

Σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης μίλησε ο Σπύρος Τσιρακάκης, επιχειρηματίας της Ρόδου και μέλος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου (ΕΒΕΔ) στο Τμήμα Υπηρεσιών, στον Real Voice 99.5 και τη Νατάσα Παμπρή.

Ο κ. Τσιρακάκης αναφέρθηκε τόσο στα θέματα οικονομίας, τις συνεχόμενες προσπάθειες πίεσης από την πλευρά του ΕΒΕΔ για την επιστροφή των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου, στην ακρίβεια και το αυξημένο κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων και πρώτων υλών που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων στα νησιά με συνέπεια να ανεβαίνουν οι τιμές στα ράφια και να την “πληρώνει” ο καταναλωτής, αλλά και στα ζητήματα καθημερινότητας και στην εικόνα του ιστορικού κέντρου της πόλεως Ρόδου. “Τα προβλήματα στα νησιά έχουν συσσωρευθεί ακόμη περισσότερο”, επισήμανε.

Ερωτηθείς αν θα τον ενδιέφερε ν’ ασχοληθεί με την Τοπική Αυτοδιοίκηση απάντησε ότι είναι κάτι που δεν το έχει σκεφθεί, χωρίς ωστόσο να το αποκλείει. “Δεν το έχω σκεφθεί ποτέ. Μου αρέσει όμως πάρα πολύ. Να πω την αλήθεια αυτά τα 3 ακόμη χρόνια θέλω να προσφέρω στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου. Θέλω όμως να ασχοληθούν με τα κοινά ολοένα και πιο αξιόλογοι άνθρωποι. Περισσότεροι ακόμα για να μην παρεξηγηθώ…”, όπως είπε.

Σχολίασε την δημοτική αρχή Ρόδου έχοντας 19 μήνες στο τιμόνι, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι κάποια πράγματα έχουν γίνει ωστόσο πρέπει να τρέξουν περισσότερο οι διαδικασίες και να διαχειριστούν καλύτερα τα οικονομικά του Δήμου, αλλά και το κυκλοφοριακό ζήτημα και την έλλειψη χώρων στάθμευσης, αφού το ιστορικό κέντρο είναι πλέον απροσπέλαστο. “Όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος βέβαια και η δημοτική αρχή, όπως και η εκάστοτε αρχή, θα κριθεί στο τέλος της θητείας της. Πάντα δεν είμαστε ευχαριστημένοι. Κάποια πράγματα έχουν μείνει πίσω και ο πολίτης περιμένει να τα καταφέρνει πάντα η δημοτική αρχή. Πρέπει να τρέξουν και να λύσουν περισσότερα προβλήματα”, όπως είπε.

“Θεωρώ ότι πρέπει να ξεκινήσει η συζήτηση για ένα καθολικό κλείσιμο της κυκλοφορίας οχημάτων στο παραλιακό μέτωπο, γιατί δεν είναι εικόνα αυτή στο κέντρο και σας το λέω εγώ ένας επιχειρηματίας που δραστηριοποιούμαι στην καρδιά του κέντρου της πόλης μας. Αυτό μπορεί να γίνει με έναν σχεδιασμό και κάποια προαπαιτούμενα, όπως γίνεται σε όλες τις πόλεις. Ας το ξεκινήσουμε έστω πιλοτικά για κάποιους μήνες, εννοείται ότι το καλοκαίρι είναι ακόμη πιο δύσκολο. Αν κανείς πάει στα ελαφάκια κι επιχειρήσει να φωτογραφήσει την πόλη θα δει μόνο λαμαρίνες από τα χιλιάδες αυτοκίνητα και κάθε είδους τροχοφόρα που καλύπτουν την εικόνα από τα μοναδικά ιστορικά μας κτήρια”, τόνισε σχετικά ο κ. Τσιρακάκης, προσθέτοντας ότι από την εποχή της δημαρχίας Χατζηευθυμίου γίνονταν οι συζητήσεις για υπόγεια πάρκινγκ στην πόλη.

Ο κ. Τσιρακάκης αναφέρθηκε και στην κοινωνία που αισθάνεται ότι έχει κάνει το καθήκον της σε όλους τους τομείς και τώρα περιμένει από την πολιτεία και τους φορείς συντεταγμένα να συστρατευθούν και να πάμε ένα βήμα παραπέρα τον τόπο μας. “Σίγουρα κι εμείς ως κοινωνία κάνουμε λάθη, αλλά κάποιος πρέπει να δίνει τον ρυθμό και το πλαίσιο για να κινούμαστε και να εξελισσόμαστε. Βλέπω την αποχή των πολιτών από τα κέντρα των αποφάσεων. Δεν ασχολούνται τόσο πολύ, γι΄ αυτό κι έχουμε τόσο μεγάλη αποχή σε όλες τις εκλογές. Θα πρέπει να γίνουμε πιο ενεργοί”, όπως επισήμανε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα