Ευγνωμοσύνη προς τους κατοίκους του νησιού της Ρόδου που έσπευσαν να προσφέρουν ό,τι μπορούσαν σε είδη πρώτης ανάγκης και να οργανώσουν όσο καλύτερα, κατά το δυνατό, την διαμονή χιλιάδων ανθρώπων σε γυμναστήρια και σχολειά μετά την εκκένωση ξενοδοχείων λόγω της φωτιάς, εκφράζουν αρκετοί τουρίστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν έχουν όμως να πουν το ίδιο και για την αντιμετώπιση τουριστικών πρακτορείων του εξωτερικού που όπως καταγγέλλουν δεν επικοινώνησαν καν μαζί τους για να προσφέρουν κάποια λύση σε θέματα διαμονής ή ανάγκης επιστροφής τους στις πατρίδες τους.
Υπήρξαν δε και παράπονα για αεροπορικές εταιρείες που αν και οι φωτιές μαίνονταν εκτέλεσαν κανονικά πτήσεις προς Ρόδο χωρίς, όπως καταγγέλλουν πάντα οι τουρίστες, να τους ενημερώσουν για το πραγματικό μέγεθος του προβλήματος στο νησί για να κρίνουν εάν θα ταξιδέψουν ή όχι.
Προβλήματα όμως φαίνεται να υπάρχουν και με κάποιες πτήσεις από Ρόδο για τουρίστες που θέλουν να επιστρέψουν στην χώρα τους, αφού γίνεται λόγος για μεγάλη καθυστέρηση και ελλιπής ή ανύπαρκτη ενημέρωση.