Μια πρωτοποριακή καμπάνια λανσάρει η TUI Benelux, με την οποία θα παρουσιάζει στο κοινό, σε πραγματικό χρόνο, τον καιρό σε μερικούς από τους δημοφιλέστερους ταξιδιωτικούς προορισμούς.
Η καμπάνια ονομάζεται «Meanwhile on…» και περιλαμβάνει τη μετάδοση εικόνων, σε πραγματικό χρόνο, από ηλιόλουστους προορισμούς, στοιχεία από τις καιρικές συνθήκες με ευχάριστες θερμοκρασίες που επικρατούν σε αυτούς και βίντεο από ινφλουένσερ που παρουσιάζουν ζωντανά τις ομορφιές του μέρους όπου βρίσκονται, και όλα αυτά σε οθόνες και μαρκίζες στους μεγαλύτερους σταθμούς τρένων της Δανίας και του Βελγίου.
Πρόκειται για ένα εργαλείο με το οποίο η TUI επιδιώκει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των Δανών και Βέλγων καταναλωτών, ώστε να κάνουν νοητές αποδράσεις από τις χαμηλές θερμοκρασίες της εποχής.
Όπως εξηγεί ο διευθυντής Marketing του ομίλου TUI, Frans Leenaars, φανταστείτε ότι φτάνετε στον σιδηροδρομικό σταθμό στις 7.30 ένα βροχερό πρωινό Τρίτης.
Μέσα από ένα θολό παράθυρο, παρατηρείτε μια πολύ ελκυστική ηλιόλουστη εικόνα σε κίνηση. Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να δημιουργήσουμε μια αντίστοιχη επίδραση στο κοινό.
Πηγή tornosnews