Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, 2024

99.5

LIVE

Παύλος Ελένης στον RV: Το rebranding δεν γίνεται έτσι σε έναν προορισμό όπως η Ρόδος με μαζικό τουρισμό (audio)

"Ο τουριστικός κλάδος παρά τη συνεισφορά του στην ελληνική οικονομία, αντιμετωπίστηκε με παράλογα και μονομερή εισπρακτικά μέτρα, αφού θεωρείται ως ο εύκολος στόχος προς φορολόγηση από την κυβέρνηση", τόνισε ο επιχειρηματίας

Για τη φετινή τουριστική σεζόν που ολοκληρώνεται στα μέσα Νοεμβρίου στη ναυαρχίδα του τουρισμού, για τις αφίξεις και τις εισπράξεις στα ταμεία των επιχειρήσεων, για το αν πετύχαμε τις αναμενόμενες επιδόσεις, για το προσωπικό στα ξενοδοχεία και τον κλάδο εστίασης και αν καλύφθηκαν φέτος οι ανάγκες με την εισαγωγή προσωπικού από τρίτες χώρες, για το Τέλος Ανθεκτικότητας, τα μέτρα που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τον περασμένο μήνα από τη ΔΕΘ και που ενόχλησαν στο σύνολο τον κλάδο του τουρισμού, μίλησε στον Real Voice 99.5 και την εκπομπή “Μαζί στις 10” με τη Νατάσα Παμπρή, ο επιχειρηματίας Παύλος Ελένης.

Η Ρόδος ηγείται του τουρισμού εδώ και χρόνια, όπως είπε χαρακτηριστικά ο γνωστός Ροδίτης επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται με τον τουρισμό στο Χαράκι. Ως προς τα όσα ανακοινώθηκαν σε κυβερνητικό επίπεδο, ο κ. Ελένης τόνισε ότι ο τουριστικός τομέας παρά τη συνεισφορά του στην ελληνική οικονομία, αντιμετωπίστηκε με παράλογα και μονομερή εισπρακτικά μέτρα, αφού φαίνεται να θεωρείται ως ο εύκολος στόχος προς φορολόγηση από την κυβέρνηση.

Ο κ. Ελένης ερωτήθηκε αν είναι αναγκαίο να αλλάξει το τουριστικό προϊόν που λέγεται Ρόδος και πώς άκουσε τις πρόσφατες ανακοινώσεις του Δήμου Ρόδου περί rebranding του προορισμού, επισημαίνοντας με σκωπτικό τρόπο ότι αυτά δεν γίνονται έτσι γιατί κινδυνεύουμε να καταντήσουμε γραφικοί, λέγοντας χαρακτηριστικά:

“Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Ούτε rebranding γίνεται… τέτοιες κινήσεις πρέπει να γίνονται από αυτούς που φέρνουν καταρχήν τον κόσμο. Εάν π.χ. η TUI, ή η Booking κλπ δεν θέλουν να γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα γίνει. Καλό θα ήταν λοιπόν να προσέχουμε όταν κάνουμε τέτοιες δηλώσεις γιατί κινδυνεύουμε να γίνουμε γραφικοί. Το rebranding δεν γίνεται έτσι σε ένα προορισμό με μαζικό τουρισμό. Με τόσα τεράστια ξενοδοχεία που έχει η Ρόδος δεν μπορούμε να κάνουμε rebranding για πιο υψηλού επιπέδου προορισμό. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε; Θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε με διαφήμιση, να δώσουμε σε κάποιους επισκέπτες να καταλάβουν ότι η Ρόδος δεν είναι μόνο μαζικός τουρισμός. Υπάρχουν και καταλύματα που μπορούν να φιλοξενήσουν πιο υψηλού επιπέδου τουρισμό”.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

© 2020-2024 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα