Με τη γιορτή του προσωπικού αποχαιρέτησε τη σεζόν ο Όμιλος Gaia Hotels στην Κω

Μετά από δύο χρόνια, λόγω της πανδημίας, πραγματοποιήθηκε φέτος, με απόλυτη επιτυχία, η καθιερωμένη ετήσια αποχαιρετιστήρια γιορτή  για το προσωπικό του ξενοδοχειακού Ομίλου Gaia, στην Κω.

της Νατάσας Παμπρή

Η ιδιοκτησία του ξενοδοχειακού Ομίλου, με επικεφαλής τον Πρόεδρο Πάκη Χριστοδουλίδη, αφιερώνει κάθε χρόνο την τελευταία ημέρα πριν κλείσουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο προσωπικό, με ένα ξέφρενο γλέντι μέχρι το πρωί, φαγητό, ποτό, χορό, ζωντανή μουσική, κληρώσεις με πλούσια δώρα και επιπλέον από ένα δώρο ξεχωριστά για τον κάθε ξενοδοχοϋπάλληλο των επιχειρήσεων του, θέλοντας να ευχαριστήσει το προσωπικό, για ν’ αποχαιρετήσουν όλοι μαζί την τουριστική περίοδο που έφτασε στο τέλος της και ν’ ανανεώσουν το ραντεβού για την ερχόμενη σεζόν.

 

Σημείο συνάντησης για την όμορφη γιορτή ήταν το ξενοδοχείο Gaia Royal στο Μαστιχάρι, όπου παρέστη και ο βουλευτής και τ. υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας, μιλώντας για την προσφορά των εργαζομένων στον Τουρισμό, συγχαίροντας το προσωπικό αλλά και τη διοίκηση του Ομίλου. Μάλιστα ο κ. Κόνσολας αποκάλυψε και μία στιχομυθία που είχε σε ανύποπτο χρόνο με τον κ. Χριστοδουλίδη, όταν του είπε πως αν θεωρείται επιτυχημένος επιχειρηματίας, το οφείλει στους εργαζομένους του.

Καταχειροκροτούμενος από τους παριστάμενους, ο Πάκης Χριστοδουλίδης ευχήθηκε στο σύντομο χαιρετισμό του “να είμαστε όλοι μαζί του χρόνου και να ξαναγιορτάσουμε”.

Πλούσια κι εκλεκτά εδέσματα στο μπουφέ, ψησταριές και μπάρμπεκιου, άφθονο κρασί, πολυμελής ορχήστρα που έπαιξε ελληνική μουσική σε ένα πλούσιο ρεπερτόριο με λαϊκό και νησιώτικο πρόγραμμα και πολύ χορό μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες περιελάμβανε το πρόγραμμα για τη διασκέδαση και ψυχαγωγία των εργαζομένων που το απόλαυσαν μέχρι τελικής πτώσης, σε μία όμορφη “οικογενειακή” ατμόσφαιρα…

Πληθώρα δώρων που κληρώθηκαν στο προσωπικό ήταν από τηλεοράσεις τελευταίας τεχνολογίας, ψησταριές, στρώματα ύπνου, τάμπλετ, ηλεκτρικές συσκευές κλπ., ενώ στη συνέχεια δόθηκαν δώρα όλων των ειδών στον καθένα και την καθεμία ξεχωριστά, κάτι που δεν συνηθίζεται σε άλλες επιχειρήσεις.

Οι εργαζόμενοι των ξενοδοχείων Gaia δεν έκρυψαν τη χαρά και την ικανοποίησή τους για την όμορφη βραδιά, που ήταν ανταπόδοση και αναγνώριση της δουλειάς τους, για μια σεζόν που έκλεισε δημιουργικά και θετικά.

 

Φέτος το καλοκαίρι, όταν η πλειονότητα των ξενοδοχείων αναζητούσε απεγνωσμένα προσωπικό, τα ξενοδοχεία GAIA λειτούργησαν υποδειγματικά, χωρίς προβλήματα, αφού το προσωπικό τους είναι σταθερό εδώ και χρόνια και οι ξενοδοχοϋπάλληλοι αισθάνονται την οικογένεια Χριστοδουλίδη ως δική τους οικογένεια, δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό.

Η φετινή εξαιρετική καλοκαιρινή τουριστική σεζόν, που έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε αφίξεις επισκεπτών, ήταν ιδιαίτερα κοπιαστική για όλους τους εργαζόμενους στον Τουρισμό, που περιμένουν λίγους μήνες ξεκούρασης, ώστε τους πρώτους μήνες της Άνοιξης να επιστρέψουν και πάλι στα πόστα τους.

Εργάστηκαν όλη την τουριστική περίοδο με αγάπη και πάθος, δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων στο Μαστιγάρι, στο Τιγκάκι και την Λάμπη. Πρόσφεραν τις καλύτερες υπηρεσίες στους χιλιάδες επισκέπτες που επέλεξαν τα ξενοδοχεία Gaia για τις διακοπές τους, εξυπηρετώντας τους πάντα με χαμόγελο, ώστε να νιώσουν τη φιλοξενία της Κω και τη ζεστασιά του χώρου, του τόπου και των ανθρώπων του.

“Βράχος” στο πλευρό του Πάκη Χριστοδουλίδη, η σύζυγός του Σεβαστή, ενώ στη διοίκηση μαζί τους τα δραστήρια παιδιά τους, η κόρη τους Άσπα και ο σύζυγός της Νίκος Καπογιαννάτος και ο γιος τους Μανώλης με τη σύζυγό του Ματίνα Βουκελάτου-Χριστοδουλίδη.

Μαζί τους εδώ και χρόνια πολύτιμοι συνεργάτες ο Μωυσής Δημητριάδης, Γενικός Δ/ντής του ξενοδοχείου Gaia Royal και η Νίτσα Καρπούζη Operation Manager στο ξενοδοχείο Gaia Palace.

Στο μέσον ο Πρόεδρος του Ομίλου GAIA Πάκης Χριστοδουλίδης, δεξιά η σύζυγός του Σεβαστή και αριστερά η κόρη του Άσπα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

info@realvoice995.gr

@2022 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα