Στα προβλήματα της πόλης και που χρειάζονται στοχευμένες βελτιωτικές παρεμβάσεις, στην στασιμότητα των έργων στο κτήριο της Νέας Αγοράς, στο πώς κινείται η φετινή τουριστική σεζόν, τα αυξημένα τροχαία ατυχήματα και τη διαχείριση των δεκάδων περιστατικών που αντιμετωπίζονται καθημερινά κάθε καλοκαίρι στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου -η ίδια είναι χρόνια εθελόντρια στα ΤΕΠ και στην ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου- αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η κα Μάνθα Ζιώγου, μιλώντας στον Real Voice 99.5 και τη Νατάσα Παμπρή.
Η Μάνθα Ζιώγου διετέλεσε πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ρόδου στη δημοτική αρχή του Αντώνη Καμπουράκη, είναι επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στη Νέα Αγορά, ενώ έχει μία μεγάλη εθελοντική-κοινωνική προσφορά στο νησί (ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου, Νοσοκομείο κλπ).
Η κα Ζιώγου μεταξύ άλλων αναφέρει ότι θέματα ζωτικής σημασίας ταλαιπωρούν την πόλη, όπως η κατάσταση των πεζοδρομίων, το οδικό δίκτυο, η καθαριότητα στην πόλη και τις γειτονιές, η έλλειψη χώρων στάθμευσης, το πράσινο όπου πρέπει να γίνει ένας σωστός σχεδιασμός, οι κοινόχρηστοι χώροι κλπ. “Τα προβλήματα είναι οφθαλμοφανή όπου κοιτάξει κανείς. Το κυκλοφοριακό και η έλλειψη χώρων πάρκινγκ έχει γίνει μεγάλος βραχνάς και πονοκέφαλος και είναι αποτρεπτικός λόγος στο να επισκεφθεί κάποιος τουρίστας το ιστορικό κέντρο της πόλης μας. Βλέπουμε ότι αυτό προκαλεί και νευρικότητα στους πελάτες”, προσθέτοντας ότι οι Ροδίτες είμαστε και κακομαθημένοι αφού θεωρούμε ότι όπου πηγαίνουμε πρέπει να παρκάρουμε και απ’ έξω το όχημά μας. “Δεν έχει να κάνει μόνο με την Τ.Α., αλλά και με μας τους ίδιους τους πολίτες. Η πόλη της Ρόδου θέλει πάρα πολλή δουλειά. Σε λίγο δεν θα μπορεί να περάσει ούτε όχημα πρώτης ανάγκης, όπως είναι η Πυροσβεστική και τα ασθενοφόρα”.
Στο θέμα της εξάπλωσης της επαιτείας στο κέντρο και τη Μεσαιωνική Πόλη, η κα Ζιώγου τόνισε ότι είναι οξύτατο το πρόβλημα, αφού έχουμε και τους εισαγόμενους ΡοΜΑ που μένουν και μέσα στα οχήματα. “Αν κάνει κάποιος μια βόλτα από το παλιό Νοσοκομείο Ρόδου, θα δει ότι έχει μετατραπεί σε άτυπο καταυλισμό”, είπε χαρακτηριστικά. “Πριν από δύο τρία χρόνια είχαμε τα ζωάκια, τώρα έχουν βγάλει στο προσκήνιο πάλι τα παιδάκια για επαιτεία. Κάποια στιγμή είχαν έρθει και κάποιες πληροφορίες ότι τα νάρκωναν και με σιρόπι…”
Στο ζήτημα της Νέας Αγοράς, η επιχειρηματίας ανέφερε ότι δεν κινείται τίποτα: “Είμαστε ακόμη σε αναμονή. Το χρονοδιάγραμμα έλεγε ότι μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου θα έχουν παραδώσει τον πάνω όροφο. Δεν βλέπουμε να προχωράνε καθόλου οι εργασίες στο μνημείο της Νέας Αγοράς. Αυτό δίνει το δικαίωμα της αμφισβήτησης στους καταστηματάρχες για τις δεσμεύσεις της δημοτικής αρχής ότι μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα έχει ολοκληρωθεί ο α’ όροφος, θα είχαν μπει τα κουφώματα κλπ, αλλά βλέπουμε μόνο σκαλωσιές και λαμαρίνες. Τον Απρίλιο βλέπαμε δύο τρία άτομα για κάποιες εργασίες. Μετά εξαφανίσθηκαν άπαντες, δεν κινείται τίποτα. Δυστυχώς επήλθε και το τραγικό τροχαίο του εργολάβου και δεν ξέρουμε και τι προβλήματα θα υπάρχουν με την εταιρία του. Εμείς υποτίθεται ότι τέλος Οκτωβρίου θα παραδώσουμε τα κλειδιά μας στη δημοτική αρχή για να ξεκινήσουν οι εργασίες και στο ισόγειο”.
Τέλος, για την εμπορική κίνηση, η κα Ζιώγου τόνισε ότι είναι πολύ περίεργη η σεζόν: “Εχουμε πολύ τουρισμό, αλλά έχουμε μεγάλη μείωση σε σχέση με πέρυσι στις εισπράξεις και αυτό είναι παρατηρημένο από όλους τους κλάδους”.
Ακούστε εδώ αναλυτικά:




