Ο γνωστός δημοσιογράφος του ραδιοφώνου, πλέον και της τηλεόρασης Μάνος Νιφλής, μίλησε στον RV και στην εκπομπή “Real Blonde” , σε μια συζήτηση εφ’ όλης της πολιτικής και όχι μόνο, ύλης με την Νατάσα Ράγιου.
Για την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση, την οικογένεια του και την ..κανονικότατα. “Παλιά, το 50% των βουλευτών ήταν ‘πρωθυπουργήσιμοι’, τώρα έχει πέσει πολύ το επίπεδο…Θεωρείται της μόδας να είσαι ακραίος, τοξικός, να μιλάς άσχημα, να βρίζεις.. Η πληθώρα των δημοσκοπήσεων έχει κουράσει…” , είπε μεταξύ άλλων ενώ αναφέρθηκε στις στενές σχέσεις που έχει με την Ρόδο λόγω συγγενών της συζύγου του, της γνωστής ηθοποιού Ελισάβετ Μουτάφη.
Όσο για το μήνυμα του στην κυβέρνηση: “Ελάτε στα συγκαλά σας!” Ο Μάνος Νιφλής επιστρέφει στο Open, 25 Αυγούστου , στις έξι το πρωί, με την καθημερινή εκπομπή “Ώρα Ελλάδας”.




