Έντονη είναι η δυσαρέσκεια των κατοίκων της Κω, καθώς, σχεδόν 75 ημέρες μετά τις σοβαρές ζημιές που προκάλεσαν οι πρόσφατες κακοκαιρίες, βασικές υποδομές παραμένουν σε κακή κατάσταση, χωρίς ουσιαστικές παρεμβάσεις αποκατάστασης.
Αφορμή στάθηκε ανάρτηση κατοίκου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο οποίος, συνοδεύοντας τα λόγια του με βίντεο από τον παραλιακό δρόμο της Κέφαλος, εκφράζει την έντονη απογοήτευσή του για την καθυστέρηση των έργων. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «έχουν περάσει σχεδόν 75 ημέρες» χωρίς να έχει υπάρξει ουσιαστική πρόοδος στην αποκατάσταση των ζημιών.
Στο ίδιο μήνυμα, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά και στην Καρδάμαινα, με τον πολίτη να θέτει το ερώτημα γιατί οι δύο περιοχές φαίνεται να έχουν «εγκαταλειφθεί» από την πολιτεία. Η εικόνα που παρουσιάζεται, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι αυτή μιας περιοχής που «πηγαίνει προς τα πίσω», προκαλώντας ανησυχία τόσο στους κατοίκους όσο και στους επαγγελματίες του τουρισμού.
Η ανάρτηση καταλήγει με μια ξεκάθαρη στάση: ο ίδιος δηλώνει ότι δεν πρόκειται να σταματήσει να αναδεικνύει την κατάσταση, είτε με θετικές είτε με αρνητικές αναφορές, για τον τόπο που αγαπά και αποκαλεί σπίτι του.
Το ζήτημα των καθυστερήσεων στα έργα αποκατάστασης επαναφέρει στο προσκήνιο ευρύτερα ερωτήματα σχετικά με την ταχύτητα ανταπόκρισης των αρμόδιων φορέων, ειδικά σε περιοχές με έντονη τουριστική δραστηριότητα, όπου η εικόνα των υποδομών επηρεάζει άμεσα την τοπική οικονομία.
Οι κάτοικοι πλέον αναμένουν σαφείς απαντήσεις και, κυρίως, άμεσες ενέργειες.
Φωτογραφικό υλικό & video:Θεόφιλος Σισαλούης






