Aποζημίωση άνω των 15.000 ευρώ διεκδικεί η Ryanair από επιβάτη, ο οποίος, στις 9 Απριλίου, λόγω της απαράδεκτης συμπεριφοράς του διέκοψε την πτήση FR7124 από το Δουβλίνο προς το Λανθαρότε.
Ο πιλότος αναγκάστηκε να προσγειωθεί στο Πόρτο όπου διανυκτέρευσαν το πλήρωμα και οι 160 επιβάτες, χάνοντας μια ημέρα από τις διακοπές τους.
Η Ryanair έχει καταθέσει την αγωγή αποζημίωσης στο Ιρλανδικό Περιφερειακό Δικαστήριο. Όπως υπογραμμίζει, είναι απαράδεκτο οι επιβάτες να στερούνται την ευχαρίστηση του ταξιδιού εξαιτίας της συμπεριφοράς ενός επιβάτη.
Όπως επισημαίνει, η εταιρεία δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα θα ταξιδεύουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον με σεβασμό, χωρίς περιττές αναταραχές που προκαλούνται από έναν μικρό αριθμό απείθαρχων επιβατών. Η Ryanair εφαρμόζει αυστηρή πολιτική μηδενικής ανοχής έναντι της ανάρμοστης συμπεριφοράς κάποιων επιβατών και θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση τέτοιων συμπεριφορών στα αεροσκάφη προς όφελος της συντριπτικής πλειονότητας των επιβατών.
Εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε:
«Είναι απαράδεκτο οι επιβάτες – πολλοί από τους οποίους ταξιδεύουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές – να υφίστανται άσκοπη αναστάτωση και να χάνουν χρόνο από τις διακοπές τους εξαιτίας της απείθαρχης συμπεριφοράς ενός επιβάτη. Ωστόσο, δυστυχώς, αυτό συνέβη με τους επιβάτες αυτής της πτήσης από το Δουβλίνο στο Λανθαρότε τον περασμένο Απρίλιο, η οποία αναγκάστηκε να εκτραπεί προς το Πόρτο ως αποτέλεσμα της ενοχλητικής συμπεριφοράς ενός μεμονωμένου επιβάτη, που προκάλεσε έξοδα 15.000 ευρώ για τη διανυκτέρευση, τις ανάγκες των επιβατών και τα έξοδα προσγείωσης. Τώρα έχουμε υποβάλει αστική αγωγή για να ανακτήσουμε αυτά τα έξοδα από αυτόν τον επιβάτη.
Αυτό δείχνει μόνο μία από τις πολλές συνέπειες που θα αντιμετωπίζουν οι επιβάτες που διακόπτουν τις πτήσεις ως μέρος της πολιτικής μηδενικής ανοχής της Ryanair. Ελπίζουμε ότι αυτή η ενέργεια θα αποτρέψει περαιτέρω ενοχλητικές συμπεριφορές στις πτήσεις, ώστε οι επιβάτες και το πλήρωμα να μπορούν να ταξιδεύουν σε ένα άνετο και ήρεμο περιβάλλον».
tornosnews.gr