Ο πλοιοκτήτης και καπετάνιος Γιώργος Κέλλης, ο οποίος δραστηριοποιείται στην Κω κι εκτελεί με το ημερόπλοιο της οικογενειακής επιχείρησης σε καθημερινή βάση το δρομολόγιο Κως-Αλικαρνασσός (Bodrum) προς τα απέναντι τουρκικά παράλια για ημερήσιες εκδρομές, μίλησε στον Real Voice 99.5 και τη Νατάσα Παμπρή, στην εκπομπή “Μαζί στις 10”.
Ο κ. Κέλλης ήταν καταπέλτης εναντίον της δημοτικής αρχής και δη του Λιμενικού Ταμείου για το γεγονός ότι δεν προχώρησε κανένα έργο όπως είπε στον χώρο αναμονής Σένγκεν των επιβατών, παρά τις υποσχέσεις που είχαν δοθεί και μείναμε στο ΘΑ και τις εξαγγελίες που έμειναν ανεκπλήρωτες.
Σε συγκεκριμένες ώρες από τις 9:00 μέχρι τις 10:00- 10:30 π.μ. μπορεί ταυτόχρονα να αναχωρήσουν και τρία και τέσσερα ημερόπλοια και καταμαράν με ένα 10λεπτο διαφορά, άρα π.χ. 1.200 άνθρωποι ή 1.500 μπορεί και 2.000 άτομα να είναι ταυτόχρονα χωρίς σκέπαστρο κάτω από τον καυτό ήλιο!!!
“Εμείς είχαμε μείον 20% στην επιβατική κίνηση φέτος”, όπως εξηγεί, αφού πέρσι μετέφεραν μέχρι τέλη του Σεπτέμβρη 19.000 επιβάτες και φέτος μόλις 14.000″, αναφέρει επιπλέον ο κ. Κέλλης.
«Αυτό όμως ήρθε και κούμπωσε επειδή υπήρχε και η αύξηση φόρων γιατί υπάρχουν φόροι και από το ελληνικό και από το τουρκικό κράτος για παράδειγμα το ελληνικό κράτος έβαλε το φόρο από 0 50 λεπτά στα 5 ευρώ, ήρθε και η Τουρκία τα 2 ευρώ τα έκανε 4 ευρώ», σημείωσε επιπροσθέτως.
Αναλυτικότερα, ο κ. Κέλλης ανέφερε:
“Δεν ήταν καλά τα πράγματα για μας. Αν το γενικολογίσουμε, υπήρχε ένας θετικός αριθμός αφίξεων στην Κω, αλλά στη δική μας την περίπτωση και στη γραμμή Κω- Αλικαρνασσό απέναντι η κατάσταση ήταν λίγο τραγική, απαράδεκτη με όλα αυτά που συμβαίνουν, οπότε για μας υπήρχε μία πάρα πολύ μεγάλη μείωση. Αναφέρομαι στην κατάσταση καταρχήν του διαβατηριακού ελέγχου του χώρου της Σένγκεν δηλαδή, σε μία κατάσταση τριτοκοσμική, υπήρχε κάποτε ένα σκέπαστρο και μία τέντα, κάποιες υποδομές φιλοξενίας του κόσμου την ώρα της επιβίβασης, αλλά όλα αυτά αφαιρέθηκαν. Υποσχέσεις πολλές από το Λιμενικό Ταμείο της Κω στο κομμάτι το ότι θα τοποθετηθούν νέες τέντες, σκέπαστρα κλπ. Είχαμε απογοήτευση, λιποθυμίες από τον κόσμο και μεγάλη ταλαιπωρία. Το προσωπικό της αστυνομίας προσπαθούσαν οι άνθρωποι να κάνουν ότι μπορούνε για να διευκολυνθεί η υπόθεση και να περάσει ο κόσμος γρηγορότερα όμως όταν έχεις μία διακίνηση επιβατών από Τουρκία προς Κω και από Κω προς Τουρκία, η οποία φτάνει και κάποιες μέρες κάποιες χιλιάδες επιβάτες, αυτό όλο δυσχεραίνει την κατάσταση. Αντί να πηγαίνουμε προς το καλύτερο, πάμε προς το χειρότερο. Εννοείται ότι έχουμε μιλήσει και έχουμε κάνει επαφές με όλες τις αρχές και ιδιαίτερα το λιμενικό ταμείο το οποίο είναι και ο φορέας διαχείρισης, μόνο λόγια ακούμε και τίποτα άλλο, δηλαδή μόνο “ΘΑ” και είναι τόσο μεγάλα, πράξεις όμως τίποτε. Από την άλλη όμως κι εμείς σαν επιχειρηματίες και επαγγελματίες του χώρου, είπαμε να πάμε εμείς να βάλουμε κάποιες τέντες, να βάλουμε ένα ψυγείο να διαθέτουμε νερά στον κόσμο. Αρνήθηκαν λέγοντας μας “περιμένετε, θα τοποθετηθούν” . Όμως έχουμε μείνει στο “ΘΑ” και αυτό είναι πάρα πολύ λυπηρό. Η τέντα που υπήρχε πριν, έχει αφαιρεθεί και τοποθετήθηκε στην επιβατική προβλήτα στο Κάστρο δηλ εκεί που καταπλέει το Blue Star για να εξυπηρετεί τους επιβάτες”.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ