Γιάννης Πάππου: Πρέπει να διασφαλισθούν επαρκείς ποσότητες των ειδών στο καλάθι του νοικοκυριού, ώστε να μην γίνεται εξαπάτηση των καταναλωτών (ΗΧ)

Το καλάθι του νοικοκυριού διαμορφώνουν σταδιακά από σήμερα τα σούπερ μάρκετ με 31 κατηγορίες βασικών προϊόντων, ανάμεσά τους το ψωμί, το γάλα, το ρύζι, τα μακαρόνια, το κρέας και ο καφές.

της Νατάσας Παμπρή

“Το καλάθι της νοικοκυράς, λίγο ή πολύ λειτουργεί ήδη στην αγορά και μέσα από τα ενημερωτικά φυλλάδια των σούπερ μάρκετ ενημερώνονται οι καταναλωτές για τις προσφορές σε συγκεκριμένα είδη», δήλωσε στον Real Voice 99.5 και τον Τέρη Χατζηιωάννου, ο Πρόεδρος του ΕΒΕΔ Γιάννης Πάππου.

Η σχετική λίστα στάλθηκε αργά χθες το απόγευμα από το υπ. Ανάπτυξης σε όλες τις αλυσίδες. Εντός των επόμενων ημερών κάθε αλυσίδα θα φτιάξει το καλάθι της με δυνατότητα να τοποθετήσει τόσο δικά της προϊόντα όσο και brand name, ενώ θα υπάρχει σε αυτά ειδική σήμανση στα ράφια προκειμένου να είναι ευδιάκριτα στους καταναλωτές.

Στη λίστα αν και περιλαμβάνονται συσκευασμένο χοιρινό και κοτόπουλο, λείπει το μοσχάρι, ενώ στην κατηγορία καφέ εντάσσονται ελληνικός, στιγμιαίος και γαλλικός, αλλά όχι εσπρέσσο. Τα προϊόντα του καλαθιού δεν μπαίνουν σε διατίμηση, αλλά η τιμή τους θα είναι η χαμηλότερη δυνατή που μπορούν να δώσουν σούπερ μάρκετ και προμηθευτές.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Πάππου, “ανακοινώθηκαν οι κατηγορίες των προϊόντων, δεν μιλάμε για συγκεκριμένα είδη, δηλαδή υπάρχει πλήρης αναλυτική περιγραφή τι προδιαγραφές πρέπει να έχει το ρύζι, τι προδιαγραφές πρέπει να έχουν τα όσπρια, τα ζυμαρικά, το γάλα, ο καφές και τα λοιπά.

Βεβαίως εδώ γίνεται μία προσπάθεια πλέον διαπραγμάτευσης με την βιομηχανία, ούτως ώστε να υπάρχει η δυνατότητα παροχής των προϊόντων αυτών στους τελικούς καταναλωτές σε ελκυστικές τιμές και σε ικανοποιητικές ποσότητες γιατί καταλαβαίνετε το να διαφημίσει κάποιος ότι έχει μία καλή τιμή σε ένα όσπριο ή σε ένα ζυμαρικό, αλλά οι ποσότητες οι οποίες έχει διαθέσιμες να διαρκούν για δυο-τρεις μέρες. Δεν είναι σωστό για τον καταναλωτή, γιατί με αυτό τον τρόπο, ο οποίος έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον από κάποιες αλυσίδες τροφίμων, λειτουργεί τελικά ως εξαπάτηση του καταναλωτή.

Πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους ότι δυστυχώς η αύξηση στις τιμές της ενέργειας και στο ηλεκτρικό ρεύμα καθώς και στο φυσικό αέριο έχουν οδηγήσει στα πολύ ψηλά κόστη τα οποία έχει πλέον η βιομηχανία προκειμένου να παράξει τα προϊόντα τα οποία εμείς έχουμε ανάγκη. Όσο λοιπόν βλέπουμε ότι αυτές οι τιμές κλιμακώνονται στην ενέργεια, είναι αντιληπτό από όλους μας ότι το κόστος το οποίο επιβαρύνεται για τη μεταφορά των προϊόντων είναι πάρα πολύ υψηλό και βλέποντας τις τιμές στα καύσιμα αντιλαμβάνεστε τι γίνεται.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ

Η προσπάθεια λοιπόν τώρα σχετικά με το καλό της νοικοκυράς έχει να κάνει με τις κατηγορίες των προϊόντων και όχι με συγκεκριμένα προϊόντα δηλαδή για έναν μήνα μπορεί εγώ στα δικά μου καταστήματα να έχω προσφορά την μάρκα Α και τον επόμενο μήνα να έχω σε προσφορά τη μάρκα Β ούτως ώστε να δώσουμε την δυνατότητα στον καταναλωτή σε μηνιαία βάση να μπορέσει να εξυπηρετήσει τις συνολικές ανάγκες τις οποίες έχει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

© 2020-2024 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα