Γιάννης Φώτης στον RV: Πώς η ψηφιακή καμπάνια της Ρόδου έγινε case study από την Amadeus (audio)

Η παγκόσμια αναγνώριση για τα επιτεύγματα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό συνεχίζεται.

Η Amadeus, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ταξιδιωτικής τεχνολογίας στον κόσμο, επαινεί τις καμπάνιες που έτρεξε η Περιφέρεια  για τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, και ειδικά για την Ρόδο, ως δείγματα καλών πρακτικών διαφήμισης.

H Amadeus, δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της ειδικό case study κάνοντας αναφορά στους εξαιρετικούς δείκτες απόδοσης της καμπάνιας .

Ο Γιάννης Φώτης,  διευθυντής της Novus Mind, εταιρείας συμβούλων ψηφιακού marketing και επιστημονικός συνεργάτης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε θέματα τουρισμού, μιλά στον RV και τη Ρένα Παυλάκη και εξηγεί τη μεθοδολογία πάνω στην οποία στήθηκε η “προγραμματική διαφήμιση”, η οποία στοχεύει, όχι σε ποια μέσα διανέμεται, αλλά βάσει αλγορίθμου, στο ποιος την βλέπει.

Η μέθοδος αποδείχτηκε στην πράξη εξαιρετικά επιτυχημένη και αποτελεσματική, αφού η ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου συγκέντρωσε παραπάνω από 500 εκ. impressions και η Ρόδος βρέθηκε το 2023 στην πρώτη θέση παγκοσμίως, πρώτη φορά που ελληνικός προορισμός πετυχαίνει κάτι τέτοιο, στις τουριστικές αναζητήσεις στην Google.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

© 2020-2024 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα