Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου, 2025

99.5

LIVE

Γ. Λεονταρίτης στον RV: “Το Νότιο Αιγαίο αναπτύσσεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και η κατάσταση στην ακτοπλοΐα παραμένει όπως ήταν” (audio)

Στα αποτελέσματα της συνάντησης που είχε στη Σύρο με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη, μίλησε σήμερα το πρωί στον  Real Voice 99.5 και τη Ρένα Παυλάκη ο  Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γιώργος Λεονταρίτης.

Όπως τόνισε, αναφερνόμενος σε όλα τα επιμέρους ζητήματα που έθεσε στον Υπουργό,   το ακτοπλοϊκό είναι ένα κεφάλαιο με πολλές παραμέτρους και έχει να κάνει με δύο βασικούς τομείς της ζωής των νησιών και των κατοίκων τους, την ασφάλεια και την ανάπτυξη.

Τόνισε πως εξακολουθεί να υφίσταται η τεράστια ανισότητα ανάμεσα στην ηπειρωτική και τη νησιωτική χώρα, όσον αφορά τους πόρους των δισ  που διατίθενται στους μεγάλους οδικούς άξονες εν συγκρίσει με εκείνους που διατίθενται στην ακτοπλοΐα, ένα θέμα που τίθεται συνεχώς και σε όλους τους τόνους από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και μάλιστα με συγκεκριμένες προτάσεις να συνοδεύουν την όποια διεκδίκηση.  Χαρακτηριστικά τόνισε ότι “δεν μπορεί το Νότιο Αιγαίο να αναπτύσσεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και τα πράγματα  στην ακτοπλοΐα παραμένουν όπως ήταν, τόσο σε επίπεδο πλοίων, όσο και λιμενικών υποδομών.

Ο κ. Λεονταρίτης έθεσε στον Υπουργό όλα τα θέματα που περιλαμβάνονται στην απόφαση που έλαβε τον περασμένο Οκτώβριο το Περιφερειακό Συμβούλιο και η οποία κινήθηκε σε τρεις βασικούς άξονες:
  1. Μεταφορικό Ισοδύναμο

Να καταβάλλεται έγκαιρα (το αργότερο εντός τριμήνου) και παράλληλα να διεκδικηθεί η αλλαγή του τρόπου καταβολής του προτείνοντας η έκπτωση επί της τιμής του εισιτηρίου να γίνεται την στιγμή της έκδοσής του.

  1. Ενδονησιωτική επικοινωνία με επιδοτούμενα πλοία

Να γίνεται πολυετής (τουλάχιστον 12ετής) παραχώρηση των επιδοτούμενων γραμμών με πλοία, τα οποία θα πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, π.χ. ηλικία πλοίου, πράσινη ενέργεια, ταχύτητα πλεύσης, χωρητικότητα επιβατών, δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων, κ.ά.

Επίσης, για τις Κυκλάδες, ο αριθμός των πλοίων πρέπει να είναι τρία (3) και το ένα από αυτά να εξασφαλίζει τη διασύνδεση των Κυκλάδων και με τα Δωδεκάνησα όλο τον χρόνο.

  1. Να υπάρχει γραμμή κορμός, η οποία θα συνδέει Πειραιά – Σύρο – Πάρο – Νάξο – Σαντορίνη καθημερινά.

Επίσης, η σύνδεση με τα Δωδεκάνησα που σήμερα γίνεται με τρία (3) δρομολόγια την εβδομάδα, να γίνεται καθημερινά.

Όσον αφορά τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον Υπουργό, το μοναδικό θέμα στο οποίο δεσμεύτηκε άμεσα, είναι η δωρεάν μετακίνηση με τα επιδοτούμενα πλοία των ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων όλων των αθλημάτων.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

© 2020-2024 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα