Ολοκληρώνεται το έργο αποκατάστασης των υποσκαφών στο λιμάνι του Λακκίου Λέρου, σύμφωνα με ανάρτηση του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργου Χατζημάρκου στο πλαίσιο των συνεχών παρεμβάσεων της Περιφέρειας για την κάλυψη επειγουσών αναγκών στα νησιά. Όπως επισημαίνει, πρόκειται για μία ακόμη παρέμβαση πέραν των τυπικών αρμοδιοτήτων, που υλοποιείται σε συνεργασία με τον Δήμο Λέρου, ενώ παράλληλα αναδεικνύεται η ευρύτερη δραστηριότητα σε νησιά του Νοτίου Αιγαίου, από τη Σαντορίνη έως τη Σίφνο, τους Λειψούς και το Καστελλόριζο.
Την ίδια στιγμή, ο περιφερειάρχης ασκεί έντονη κριτική σε όσους, όπως αναφέρει, επενδύουν πολιτικά σε προβλήματα της καθημερινότητας, υπογραμμίζοντας ότι η πολιτική οφείλει να υπηρετεί την επίλυση ζητημάτων με ρεαλισμό και υπευθυνότητα και όχι τη δημιουργία εντυπώσεων.
Στην ανάρτησή του, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος αναφέρει αναλυτικά τα εξής:




