4
Εργασίες αποκατάστασης βλάβης σε φρεάτιο του δικτύου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φρατζίσκο ξεκίνησαν το πρωί.
Σύμφωνα με τη ΔΕΥΑΡ, η βλάβη προκάλεσε καθίζηση και φθορά του οδοστρώματος και για τον λόγο αυτό συνεργεία βρίσκονται ήδη στο σημείο, προκειμένου να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες τεχνικές παρεμβάσεις για την πλήρη και ασφαλή αποκατάσταση του φρεατίου.




