Συνάντηση πραγματοποίησε ο δήμαρχος Πάτμου με την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας και ειδικότερα με τον Υπουργό Χρήστο Στυλιαννίδη και τον Γενικό Γραμματέα Μανώλη Κουτουλάκη, μαζί με τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Νίκο Αντωνόπουλο, και τον πρώην Δήμαρχο Πάτμου, Γρηγόρη Στόικο.
“Η συμμετοχή του κ. Στόικου αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα συνεργασίας, σε αντίθεση με την τακτική που επιλέγουν ορισμένοι στην αντιπολίτευση να καταγγέλλουν αιρετούς και υπαλλήλους. Όταν οι άλλοι επενδύουν στη μικροπολιτική, εμείς εργαζόμαστε με ενότητα και αποφασιστικότητα για το καλό του τόπου μας”, σημειώνει σε ανάρτησή του ο κ. Τσαμπαλάκης.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν ζητήματα όπως:
• Η ενίσχυση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.
• Η χρηματοδότηση σημαντικών έργων για το 2025.
• Λύσεις για την ύδρευση και την αφαλάτωση.
Η παρουσία του πρώην Δημάρχου στηρίζει τις προσπάθειές μας και αποδεικνύει ότι όταν προτεραιότητα είναι η πρόοδος του νησιού, η συνεργασία είναι μονόδρομος. Όσοι επιμένουν να διχάζουν, ας αναλογιστούν τη ζημιά που προκαλούν. Εμείς συνεχίζουμε δυναμικά, ενωμένοι, για την Πάτμο που αξίζουμε.
Συνάντηση για την επίλυση προβλημάτων στη Μαρίνα Σκάλας – Προτάσεις για βελτίωση της λειτουργίας και της εξυπηρέτησης της ΔΕΗ
Επίσης, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην Αθήνα με τον Διευθυντή ΔΕΗ Νησιών, κ. Σημαντιράκη, για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία της Μαρίνας Σκάλας, σχετικά με την τροφοδοσία καυσίμων της ΔΕΗ. Στη συνάντηση συμμετείχε και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Πάτμου Ν. Αντωνόπουλος.
Βασικά θέματα συζήτησης:
1. Προβλήματα στη Μαρίνα Σκάλας
Η συχνή είσοδος του πλοίου τροφοδοσίας πετρελαίου στη Μαρίνα, ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα:
• Διαταράσσεται η λειτουργία της Μαρίνας και η φιλοξενία σκαφών.
• Αναγκάζονται τα σκάφη να απομακρύνονται από τις θέσεις τους.
• Προκαλείται αυξημένος θόρυβος και ενόχληση για επισκέπτες και κατοίκους.
2. Προτάσεις Λύσεων
• Δημιουργία Αγωγού: Έχουμε υποβάλει αίτημα μέσω του Λιμενικού Ταμείου προς τη ΔΕΗ, προτείνοντας την κατασκευή αγωγού στον νέο μόλο μπροστά από τη Μαρίνα. Με αυτή την παρέμβαση, το πλοίο δεν θα χρειάζεται να εισέρχεται στον χώρο της Μαρίνας, μειώνοντας την ταλαιπωρία για όλους.
• Εγκατάσταση Μεγαλύτερης Δεξαμενής Καυσίμων: Παράλληλα, ζητήσαμε την εγκατάσταση μιας μεγάλης δεξαμενής καυσίμων χωρητικότητας 1.500 κυβικών μέτρων, ώστε να μειωθεί η συχνότητα αφίξεων του πλοίου τροφοδοσίας στην Πάτμο.
“Προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία της Μαρίνας Σκάλας και να προστατεύσουμε την τουριστική εικόνα του νησιού μας. Με τις προτάσεις που καταθέσαμε, στοχεύουμε στη βελτίωση των υποδομών και στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών μας. Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά το θέμα, συνεργαζόμενοι με τη ΔΕΗ και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, για την υλοποίηση αυτών των λύσεων”, τονίζει σχετικά ο δήμαρχος Νικήτας Τσαμπαλάκης.