Χ. Μιχαλάκης στον RV: Το “Rhodes Co Lab” είναι η μεγάλη ευκαιρία μας. Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να πετύχουμε (audio)

"Δεν είμαστε μόνο εμείς τυχεροί που συνεργαζόμαστε με την TUI . Είναι και η TUI ευτυχής που συνεργάζεται με ένα προορισμό όπως η Ρόδος" δηλώνει ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου

Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε η τουριστική περίοδος εδώ και δεκαπέντε ημέρες στη Ρόδο, όπως τόνισε ο Χρήστος Μιχαλάκης, Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, φιλοξενούμενος στο στούντιο του Real Voice 99.5 και στην εκπομπή Πρωινό X-Press με τη Ρένα Παυλάκη.

της Νατάσας Παμπρή

Η σεζόν ξεκίνησε από τις 11 Μαρτίου στη Ρόδο, εδώ και δύο εβδομάδες, ανοίγοντας την αυλαία για την τουριστική περίοδο σε όλη την Ελλάδα για το τουριστικό καλοκαίρι 2023, με όλα τα στοιχεία να οδηγούν στην ασφαλή εκτίμηση ότι θα ξεπεράσουμε και το ρεκόρ του 2022, όπως επισήμανε ο κ. Μιχαλάκης.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο project “The Rhodes Co Lab” που στόχο έχει να μετατρέψει τη Ρόδο σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου τουρισμού, λέγοντας πως  είναι η μεγάλη ευκαιρία μας. “Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να επιτύχουμε στην ποιοτική μετεξέλιξη του τουριστικού μας προϊόντος με όρους βιωσιμότητας και αειφορίας”, δήλωσε  και πρόσθεσε χαρακτηριστικά ότι “δεν είμαστε μόνο εμείς τυχεροί που συνεργαζόμαστε με την TUI . Είναι και η TUI ευτυχής που συνεργάζεται με ένα προορισμό όπως η Ρόδος”,  ακριβώς επειδή έχει ήδη κάνει πολύ σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση των στόχων που θέτει το project.

Επιπλέον ο κ. Μιχαλάκης επισήμανε ότι η Ρόδος στέκεται ανταγωνιστικά απέναντι στους άλλους τουριστικούς προορισμούς, παρά τα προβλήματα, τα οποία, τα τελευταία χρόνια έχουν μπει σε τροχιά επίλυσης.  Όσον αφορά τη συζήτηση για την αντοχή της Ρόδου σε περαιτέρω αύξηση του αριθμού των επισκεπτών της, ο κ. Μιχαλάκης είπε ότι η απάντηση στο ερώτημα περί της φέρουσας ικανότητας του νησιού είναι η επιμήκυνση της  τουριστικής περιόδου.  Εξήγησε ότι αν ο μεγάλος όγκος των αφίξεων  διαχυθεί σε μεγαλύτερο χρονικό εύρος, αντί να συγκεντρώνεται  σε ένα τετράμηνο, τότε το νησί αντέχει πολύ μεγαλύτερο αριθμό αφίξεων από αυτόν που έχει σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι η προσπάθεια πρέπει να επικεντρωθεί στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Με αφορμή τις πρόσφατες εκλογές και την ανάδειξη νέας διοίκησης της Ένωσης, ο κ. Μιχαλάκης υπογράμμισε ότι από το καλοκαίρι του 2020, υπό το βάρος των κρίσιμων συνθηκών που διαμόρφωσε η πανδημία για τον παγκόσμιο τουρισμό, και λόγω της ανάγκης ενίσχυσης του παρεμβατικού ρόλου της στα κέντρα λήψεως των αποφάσεων, το τότε διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Ρόδου αποφάσισε να μετεξελιχθεί σε Ένωση Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, με σκοπό την επέκταση της εμβέλειας της δράσης της Ένωσης, ώστε να συμπεριλάβει, να καλύψει και να αντιπροσωπεύσει όλα τα τουριστικά πρακτορεία, όλων των επιμέρους κλάδων, σε όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου, ανεβάζοντας στα 13 τον αριθμό των νησιών που βρίσκονται πλέον κάτω από την ομπρέλα της και σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας φάσης στην ιστορική πορεία της. Λίγους μήνες μετά, η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, ένωσε τις δυνάμεις της και με τους ναυτικούς πράκτορες, λειτουργώντας πλέον αλληλένδετα και ενισχύοντας την ενιαία φωνή διεκδίκησης και επίλυσης κοινών προβλημάτων.

“Ξεκινήσαμε τον Ιούνιο του 2020, από μία παρέα φίλων και έκτοτε βρισκόμαστε στο τιμόνι. Εκτιμώ ότι τα τουριστικά γραφεία είμαστε ένας καλός συνομιλητής με το υπουργείο Τουρισμού, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και το ΕΒΕΔ. Θα είμαστε δίπλα σε οτιδήποτε θετικό”, τόνισε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι το 80% του τουρισμού στη Ρόδο διακινείται μέσω των Τουρ Οπερέιτορ, οι οποίοι συνεργάζονται με τα τουριστικά γραφεία.

Ο κ. Μιχαλάκης επισήμανε ότι “η νέα διοίκηση, με ισχυρή πλέον εκπροσώπηση του βορείου συγκροτήματος και των ναυτικών πρακτόρων, δεσμεύεται να συνεχίσει την συμπόρευση και τη συνεργασία με τον πρώτο και δεύτερο βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα δευτεροβάθμια όργανα που συμμετέχουμε, το ΕΒΕΔ, καθώς και με όλους του άμεσα εμπλεκόμενους θεσμικούς εκπροσώπους των τοπικών παραγωγικών φορέων και των εργαζομένων. Μια συνεργασία που αποδείχθηκε απολύτως επιτυχημένη και με μετρήσιμα αποτελέσματα την τριετία της υγειονομικής, ενεργειακής και οικονομικής κρίσης, διαμορφώνοντας μια νέα κουλτούρα, αλλά και εμπειρία, η οποία πλέον αποτελεί ανάχωμα στις κρίσεις αλλά και εγγύηση για την βιωσιμότητα του πιο ευαίσθητου κλάδου της οικονομίας, του τουρισμού”.

Σημειώνεται ότι προσφάτως έγιναν εκλογές και στην  Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) όπου ο Χρήστος Μιχαλάκης  εξελέγη Αντιπρόεδρος .

Επίσης, είναι Αντιπρόεδρος της προσφάτως επαναδραστηριοποιηθείσας ΔΕΤΑΠ του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου.

 

Το Cook’s Club Ialysos Rhodes

Τέλος, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας του υψηλής αισθητικής ξενοδοχείου Cook’s Club Ialysos Rhodes ιδιοκτησίας της οικογένειας Μιχαλάκη, που απευθύνεται σε μία νέα γενιά ταξιδιωτών και δεν είναι all inclusive, το οποίο απέσπασε δύο βραβεία προσφάτως στα Greek Hotel of the Year Awards 2023, ο κ. Μιχαλάκης αναφέρθηκε στη φιλοσοφία που ιδρύθηκε το εν λόγω ξενοδοχείο 90 δωματίων.

Απευθύνεται μόνο σε ενήλικες, αντιπροσωπεύει ένα νέο πρωτοποριακό lifestyle, διαθέτει καταλύματα που ταιριάζουν σε όλους τους ταξιδιώτες του Cook’s Club – singles, ζευγάρια ή παρέες φίλων- συμπεριλαμβανομένων κλασικών δίκλινων δωματίων, μπανγκαλόους, σουιτών με ιδιωτική πισίνα και σουιτών με τζακούζι και το δικό τους ιδιωτικό roof garden.Το Cook’s Club Ialysos Rhodes συνδυάζει τα καλύτερα της τοπικής κουλτούρας με δροσερά vibes  στο pool club, μοντέρνο street food και  εσωτερικούς χώρους με σύγχρονο ντιζάιν και γαλήνια θέα στους καταπράσινους κήπους με ελιές και φοίνικες είναι το τέλειο καταφύγιο για χαλάρωση και ιδανικές διακοπές.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

info@realvoice995.gr

@2022 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα