ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το ΕΣΥ στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ, λέει ο Γεωργιάδης – Αναγνώρισε τις ελλείψεις στα νησιά
“Το ΕΣΥ είναι σήμερα στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ. Πάει καλύτερα, δεν είναι τέλεια η κατάσταση προφανώς”, είπε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, κλείνοντας τη συζήτηση του ερανιστικού νομοσχεδίου, το …



