99.5

LIVE

99.5

LIVE

Δευτέρα 12 Μαΐου, 2025

99.5

LIVE

Ασύλληπτο: 320 φρεάτια (!) κατά μήκος του οδικού άξονα Φανερωμένης-Αεροδρομίου – Σε ποιες παρεμβάσεις ανάπλασης προχωρά η Περιφέρεια (audio)

Τι δήλωσε στον RV ο Διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, Νίκος Λυμπερόπουλος για τα έργα που θα γίνουν κατά μήκος της οδού

Στον πολύπαθο δρόμο που συνδέει την περιοχή της Φανερωμένης (από τον κόμβο στα φανάρια) μέχρι το αεροδρόμιο της Ρόδου και το τι σκοπεύει να πράξει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αναφέρθηκε μιλώντας στον Real Voice 99.5 και τη Ρένα Παυλάκη, ο Διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, Νίκος Λυμπερόπουλος.

  • Της Νατάσας Παμπρή

Όπως εξηγεί ο κ. Λυμπερόπουλος, είναι ένας πολύπαθος οδικός άξονας, αφού έχουν περάσει όλα τα δίκτυα κοινής ωφέλειας, όλα τα δίκτυα Τηλεπικοινωνιών, υπάρχει μία αναρχία στις πεζοδιαβάσεις, αλλά και στην τοποθέτηση των στάσεων λεωφορείων, μία αναρχία στις κυκλοφοριακές συνδέσεις, υπάρχουν πάρα πολλές παράνομες αριστερές στροφές και εμφανίζει αυτή την άσχημη εικόνα, ενώ δημιουργεί και μεγάλη οδηγική ασάφεια στους χρήστες της οδού.

Στα αξιοσημείωτα είναι το γεγονός ότι σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων υπάρχουν 320 φρεάτια τα οποία δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στον οδικό άξονα, προκαλώντας συνεχόμενες “αναταράξεις” και κραδασμούς στα οχήματα των οδηγών.

Όπως είπε ο κ. Λυμπερόπουλος, εξηγώντας τις παρεμβάσεις από πλευράς ΠΝΑΙ, “είναι μία βασική είσοδος στην πόλη της Ρόδου, ένας πολύ βασικός οδικός άξονας που συνδέει το αεροδρόμιο με την πόλη της Ρόδου κι έχει μήκος περίπου 10 χιλιόμετρα. Η Περιφέρεια τι έχει σκοπό να κάνει; Να προχωρήσουμε σε ασφαλτόστρωση, σε αποκατάσταση όλων των ασφαλτικών στρώσεων και θα συνδυαστεί με αποκατάσταση όλων αυτών των φρεατίων που συναντάμε στο δρόμο μας προς το αεροδρόμιο και είναι φρεάτια πάνω από τον κεντρικό αγωγό λυμάτων, ακριβώς στην πορεία κύλισης του τροχού του οχήματος. Κάποιος που οδηγεί προς το αεροδρόμιο -επειδή το έχουμε μετρήσει- συναντάει 320 φρεάτια (!) τα οποία προφανώς καταλαβαίνουμε ότι δεν έχουν καμία δουλειά να βρίσκονται σε εκείνο το συγκεκριμένο σημείο με αποτέλεσμα συνεχώς ο οδηγός να πέφτει συνεχώς σαν σε λακκούβες. Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα, το οποίο θα πρέπει να αποκατασταθεί στο πλαίσιο αυτού του έργου.

Ταυτόχρονα θα κατασκευαστούν και έργα αποχέτευσης αποστράγγισης ομβρίων υδάτων, καινούργια δηλαδή δίκτυα, που θα συλλέγουν τα νερά της βροχής για να μη λιμνάζουν. Θα βελτιωθούν τα υφιστάμενα πεζοδρόμια, καθώς και θα κατασκευαστούν νέα πεζοδρόμια γιατί ο ένας δρόμος ειδικά που κινείται σε αστική, ημιαστική και περιαστική περιοχή όπως είναι ο συγκεκριμένος δρόμος δεν είναι μόνο η άσφαλτος είναι και τα πεζοδρόμια, θα κατασκευαστεί κόμβος στην συμβολή της Ε.Ο. Τσαΐρι -Αεροδρομίου, με την παραλιακή οδό που οδηγεί στο αεροδρόμιο, δηλαδή τα φανάρια όχι στην είσοδο του αεροδρόμιου, αλλά τα προηγούμενα, θα αντικατασταθούν με κυκλικό κόμβο.

Είναι ένας πολύπαθος οδικός άξονας, δηλαδή έχουν περάσει όλα τα δίκτυα κοινής ωφέλειας, όλα τα δίκτυα Τηλεπικοινωνιών, υπάρχει μία αναρχία στις πεζοδιαβάσεις, υπάρχει μία αναρχία και στην τοποθέτηση των στάσεων λεωφορείων, μία αναρχία στις κυκλοφοριακές συνδέσεις, υπάρχουν πάρα πολλές παράνομες παράτυπες αριστερές στροφές που γίνονται συνεχώς για να εξυπηρετηθούν οι ιδιοκτησίες, είναι ένας δρόμος πραγματικά που ενώ είναι μία από τις βασικές εισόδους της πόλης Ρόδου εμφανίζει αυτή την πάρα πολύ άσχημη εικόνα και δημιουργεί και μεγάλη οδηγική ασάφεια στους χρήστες της οδού και αναπτύσσονται και συνθήκες επικινδυνότητας ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και όχι μόνο.

Είναι ένας δρόμος που έχει βαριά κυκλοφορία και χειμώνα και καλοκαίρι. Όλο αυτό λοιπόν προσπαθούμε, είναι κάτι το οποίο γίνεται σε αυτή την έκταση πρώτη φορά τουλάχιστον στα Δωδεκάνησα εξ όσων γνωρίζω, να το δούμε πάλι με μία ολιστική προσέγγιση στην περίπτωση όπως των δικαστηρίων, έτσι αντίστοιχα, δεν περιοριζόμαστε στην άσφαλτο, δεν είναι αυτή η λογική σε αυτήν την εργολαβία να φτιάξουμε άσφαλτο. Δεν είναι μόνο τα φρεάτια, είναι ένα συνολικό να το πω έτσι απλά νοικοκύρεμα του δρόμου. Είναι ένας δρόμος που συνδέει την Κρεμαστή και την Παστίδα με την πόλη της Ρόδου”.

Ο κ. Λυμπερόπουλος αναφέρθηκε και στο ποια τμήματα είναι αρμοδιότητας του Δήμου Ρόδου, αλλά και τι προβλέπεται για το στενό της Κρεμαστής:

“Υπάρχουν σημεία τα οποία αποτελούν πλέον αρμοδιότητα του δήμου η συντήρησή τους όπως είναι χαρακτηριστικά η Κρεμαστή, η Ιαλυσός, τα σημεία που περνάνε μέσα από τους οικισμούς. Αυτά είναι μεν αρμοδιότητα συντήρησης του δήμου στο πλαίσιο όμως υλοποίησης ενιαία του έργου, έχουμε συνάψει προγραμματική σύμβαση με το δήμο για να μπορέσουμε να εκτελέσουμε αντίστοιχες εργασίες σε εκείνα τα σημεία. Το στενό σημείο της Κρεμαστής είναι αρμοδιότητα του δήμου ξεκάθαρα δεν αντιμετωπίζεται στο πλαίσιο αυτής της εργολαβίας σε καμία των περιπτώσεων. Υπάρχει αυτή η διαδικασία της εκκρεμότητας των απαλλοτριώσεων, αλλά εκείνη είναι μία παρέμβαση η οποία θα πρέπει να γίνει, είναι δέσμια αρμοδιότητα και αποκλειστική του Δήμου να προχωρήσει στις απαλλοτριώσεις όπου χρειάζεται, για να διαπλατυνθεί η οδός αυτή η συγκεκριμένη γιατί φτιάξαμε τη γέφυρα της Κρεμαστής, όμως μετά μποτιλιάρει η κυκλοφορία και κίνηση μέσα στον οικισμό της Κρεμαστής και θα πρέπει πλέον να το δει ο Δήμος αυτό”, σημείωσε καταλήγοντας ο κ. Λυμπερόπουλος.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα