Αισιόδοξος ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος για τη φετινή τουριστική σεζόν (ΗΧΗΤΙΚΟ)

Αισιόδοξος για την πορεία του τουρισμού φέτος στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου δήλωσε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στον Real Voice και τον Τέρη Χατζηιωάννου, υπογραμμίζοντας ότι η περιοχή μας δεν θα επηρεαστεί από τις εξελίξεις στην Ουκρανία, στερούμενη μόνο τη ρωσική αγορά, που θα δοθεί αγώνας για να καλυφθεί το κενό.

Της Νατάσας Παμπρή

Ο κ. Χατζημάρκος σημείωσε ότι από τις επαφές που έχει με τους μεγαλύτερους Τουρ Οπερέιτορ και φορείς του τουρισμού, προκύπτει ότι η ζήτηση που υπάρχει για ταξίδια είναι πολύ μεγάλη και μέσα σε αυτή την δύσκολη περίοδο, τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου κέρδισαν εμπιστοσύνη και μερίδιο αγοράς.

Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε και στα πολύ καλά μηνύματα από την Αμερική, όπου κυρίως οι Κυκλάδες αντλούν χιλιάδες επισκεπτών κάθε χρόνο. Στο τριήμερο ταξίδι του στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ο κ. Χατζημάρκος είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τους κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες και εξειδικευμένους εκπροσώπους των ΜΜΕ, ενώ αναφέρθηκε και σε μία σειρά από εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με δυο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Ρόδου, τους Ομίλους Μήτση και Ixian Grand, υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας.

Μία ακόμα δύσκολη χρονιά πρόκληση, γιατί πηγαίνουμε από το ένα εμπόδιο πηγαίνουμε στο άλλο τα τελευταία χρόνια, όμως σε κάθε περίπτωση στεκόμαστε ακόμα πιο αποφασισμένοι, όσο αυξάνονται οι δυσκολίες να πετύχουμε σε αυτό που είναι η αποστολή μας στα νησιά, σε ότι αφορά την οικονομία μας και φυσικά τον τουρισμό. Χθες, Κυριακή 27 Μαρτίου είχαμε το άνοιγμα των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Ρόδου με εννέα αφίξεις. Είχαμε πτήσεις χθες και στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης, ενώ λίγο αργότερα θα ξεκινήσει και η Μύκονος, η οποία ξεκινάει πάντα λίγο πιο διστακτικά, αλλά μετά κάνει ένα πάρα πολύ μεγάλο πικ.

Είμαι πάρα πολύ αισιόδοξος για την πορεία του 2022. Το λέω αυτό γιατί παρακολουθούμε όλη την πορεία των κρατήσεων μιλώντας με όλους τους Τ.Ο., όλους τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς και το διαδικτυακό κομμάτι σ’ όλες τις αγορές και η πορεία αυτή τη στιγμή μας δείχνει ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει ουσιαστικά επηρεάσει την αγοραστική δύναμη του μέσου ευρωπαίου γιατί έχουμε μία αύξηση στο κόστος ζωής σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο πόλεμος αυτός καθ’ εαυτός μας στερεί την αγορά της Ρωσίας και εδώ θα δώσουμε τη μάχη, θα δώσουμε τον αγώνα να καλύψουμε το κενό αυτό το οποίο δημιουργείται. Αυτό το οποίο συναντάμε σταθερά και συνεχώς είναι ότι η ζήτηση που υπάρχει για ταξίδια είναι πάρα πάρα πολύ μεγάλη, δημιουργήθηκε μία πίεση στον πληθυσμό όλου του κόσμου από τα lowdown από την πανδημία, η οποία πίεση αυτή ψάχνει διέξοδο να εκτονωθεί και η θέση στην οποία βρίσκονται τα νησιά μας, τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου είναι πάρα-πάρα πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού.

Θα τολμήσω να σας πω κ. Χατζηιωάννου ότι μέσα σε αυτή την κρίσιμη κατάσταση την οποία ζήσαμε, αυτή της πανδημίας, τα νησιά μας, τα νησιά του Αιγαίου κέρδισαν εμπιστοσύνη και μερίδιο αγοράς. Γιατί αν δείτε τα προ του κορωνοϊού μερίδια μας ανά αγορά και τα σημερινά του ’21 και του ’22 όπως διαμορφώνονται θα καταλάβει κανείς ότι κερδίσαμε μερίδιο αγοράς και αυτό είναι είναι πάρα πολύ σημαντικό κι είναι μία εξαιρετική εξέλιξη που οφείλεται στην εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στα νησιά από όλο τον κόσμο, τον τουριστικό κόσμο των νησιών, τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες, τους επιχειρηματίες, την αυτοδιοίκηση. Είναι μια υπέροχη δουλειά”.

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Αναφορικά με την πρόσφατη επίσκεψή του στις ΗΠΑ και τις πολύ σημαντικές επαφές που είχε εκεί, αλλά και τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν εκεί, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε τα εξής:

“Η αγορά των ΗΠΑ τροφοδοτεί τον τουρισμό των νησιών των Κυκλάδων είναι ένας μία μεγάλη δεξαμενή από την οποία αντλούν επισκέπτες τα νησιά των Κυκλάδων και κυρίως η Σαντορίνη και η Μύκονος και πολύ λιγότερο τα νησιά της Δωδεκανήσου, τα οποία είναι είναι λιγότερο γνωστά στην αμερικανική αγορά. Εν τω μεταξύ για πρώτη φορά έχουμε εννέα απευθείας πτήσεις από την Αθήνα με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Απευθείας πτήσεις δεν είχαμε ποτέ και αυτή είναι μία μεγάλη ευκαιρία που ανοίγεται για τον ελληνικό τουρισμό συνολικά και βεβαίως και για τα νησιά του Ν. Αιγαίου τα οποία συμμετέχουν με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στην τουριστική οικονομία της Ελλάδας. Αυτό το οποίο προσπαθούμε αυτή τη στιγμή στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι να ανοίξουμε την αγορά περισσότερο και για τα νησιά της Δωδεκανήσου.

Βρεθήκαμε στη Νέα Υόρκη για ένα τριήμερο όπου είχαμε μία σειρά από εκδηλώσεις με τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς των Ηνωμένων Πολιτειών, τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες και εξειδικευμένους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης που ασχολούνται με τον τουρισμό, με αφορμή μία έκθεση που γίνεται εκεί στη Νέα Υόρκη και αυτή τη φορά αυτό το κάναμε μαζί με δύο ξενοδοχειακούς επιχειρηματικούς ομίλους του νησιού μας, που ήταν και οι διοργανωτές, τον ξεν/κό Όμιλο Μήτση και τον Όμιλο Ixian Grand, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Αυτό μου έδωσε πάρα πάρα πολύ μεγάλη χαρά και την αισιοδοξία ότι όταν και οι επιχειρηματίες μας βγαίνουν έξω με αυτή την εξωστρέφεια με τόσο καλό σχέδιο, με οργάνωση και επαγγελματισμό γινόμαστε όλοι πιο αποτελεσματικοί και η ομάδα η οποία χτίζεται, είναι μία ομάδα πιο πλήρης. Οι πρώτες αντιδράσεις που έχουμε από τα μηνύματα και από κει είναι πάρα πολύ θετικά”.

Σημειώνεται ότι μεταξύ άλλων, τέσσερις σεφ από τη Ρόδο, χάρισαν μία μοναδική γαστρονομική εμπειρία σε 50 τουριστικούς πράκτορες των Η.Π.Α., στη Νέα Υόρκη, σε μία εκδήλωση που διοργάνωσαν οι δυο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Ρόδου, υπό την αιγίδα της ΠΝΑΙ. Την εκδήλωση χαιρέτισε ο κ. Χατζημάρκος, εξαίροντας την υπέροχη δουλειά που έκαναν και αισθανόμενος την περηφάνια που ήρθε απο τα σχόλια των καλεσμένων τουριστικών παραγόντων της πιο απαιτητικής τουριστικής αγοράς.

Καταλήγοντας, ο κ. Γ. Χατζημάρκος τόνισε ότι: “Πρέπει να σας πω ότι με τους λαούς που εξετάζουν με πολύ μεγάλη αυστηρότητα τις συνθήκες και το περιβάλλον το οποίο επικρατεί σε έναν προορισμό πριν τον επιλέξουν και με τη δική τους έρευνα και τα δικά τους αποτελέσματα για το πόσο έχουμε διαχειριστεί την αλήθεια και ποια είναι τα αποτελέσματα τα οποία υπάρχουν, καταρχήν ήξεραν ότι ήμασταν οι πρώτοι που ανοίξαμε το 2020, μέσα στην πιο σκοτεινή ώρα της πανδημίας και του τουρισμού στην ιστορία του τουρισμού. Τα αποτελέσματα που φέραμε το 21 και τα πρωτόκολλα που εφαρμόσαμε, τα αντανακλαστικά μας, η εκπαίδευση του κόσμου, όλο αυτό έχει δημιουργήσει ένα εξαιρετικό κλίμα, πάρα πολύ θετικό. Υπάρχει μία αύρα, είναι αυτό που εγώ συνηθίζω να λέω, ότι κερδίσαμε εμπιστοσύνη, ότι εκτιμήθηκε και αξιολογήθηκε η αντίδραση σε όλο το σχέδιο, το οποίο χτίσαμε και διαχειριστήκαμε με την πανδημία και ισορροπήσαμε και καταφέραμε και κάναμε τουρισμό ακόμα και το ’20 -λίγο αλλά κάναμε- και βεβαίως το ’21 που είχαμε πάρα πολύ καλά αποτελέσματα με πάνω από 32.000 διεθνείς πτήσεις στα νησιά μας. Είναι πολύ καλά τα μηνύματα και από την Αμερική κι εάν συνεχίσουμε να δουλεύουμε και εκεί μεθοδικά νομίζω ότι θα αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς που έχουμε σε αυτή την πάρα πολύ μεγάλη χώρα και μία και το σύνδεσα το συζητούσαμε και πριν για το πώς θα καλύψουμε το κενό της ρωσικής αγοράς ότι σημαίνει για τα νησιά μας η αγορά της Ρωσίας, η οποία για το 2022 μπορεί και πρέπει να θεωρείται χαμένη εδώ αναπτύσσουμε αυτό το σχέδιο τώρα του ανοίγματος σε νέες αγορές. Να θυμίσω ότι το 21 πέρσι κερδίσαμε ένα πολύ μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της Δανίας και της Πολωνίας δύο χώρες οι οποίες κάλυψαν τις απώλειες που είχαμε από το Ισραήλ και στην αρχή από την Αγγλία, όταν ξεκίνησε το 21. Βλέπετε ότι είμαστε πλέον σ’ ένα περιβάλλον το οποίο είναι κινούμενη άμμος και πρέπει να κινούμαστε συνέχεια, να κινούμαστε με ταχύτητα ακριβώς για να απαντάμε στις συνθήκες και στις καταστάσεις όπως αυτές διαμορφώνονται”.

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ

Τέλος, ο κ. Χατζημάρκος αναφέρθηκε στις δεκαπέντε ημέρες διεθνών αγώνων ποδηλασίας στο νησί της Ρόδου, με δεκάδες μεγάλες ομάδες και εκατοντάδες αθλητές από όλο των κόσμο, αποτέλεσμα της καλής δουλειάς, του σχεδίου και της ευρείας συνεργασίας που προηγήθηκε, που έστειλαν εικόνες του νησιού σε όλο τον πλανήτη, μέσα από την τηλεοπτική κάλυψη με τα χιλιάδες πλάνα, αλλά και τα social media, διαφημίζοντας τη Ρόδο στα πέρατα της γης.

Αναλυτικά επισήμανε:

Δουλεύουμε πέντε χρόνια για να ξαναβάλουμε τη Ρόδο στο καλεντάρι των της Διεθνούς Ομοσπονδίας ποδηλασίας και βλέπω ότι κάθε χρόνο έρχονται όλο και καλύτερα αποτελέσματα και αφού μιλούσαμε για το τουριστικό άνοιγμα να πούμε ότι η Ρόδος άνοιξε στις 12 Μαρτίου. Χθες είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε 9 πτήσεις στο αεροδρόμιο Διαγόρας της Ρόδου από το εξωτερικό, όμως στις 12 Μαρτίου, δηλ. εδώ και 15 μέρες εκατοντάδες αθλητές με τους συνοδούς τους που είναι μερικές εκατοντάδες ακόμα άνθρωποι βρίσκονται στο νησί. Είχαμε 33 ομάδες από 28 χώρες –πάρα πολύ μεγάλος ο αριθμός των συμμετοχών- και πάρα πολύ μεγάλο το ενδιαφέρον.

15 μέρες σημαίνει κάποιες χιλιάδες διανυκτερεύσεις και ουσιαστικά είναι το άνοιγμα του προορισμού. Αυτό που προσπαθούμε τα τελευταία χρόνια είναι όλες αυτές οι μεγάλες εκδηλώσεις τις οποίες υποστηρίζουμε να έρχονται να προστίθενται στην ταυτότητα και την προσωπικότητα ταυτόχρονα όμως να υπηρετούν και την οικονομία τους κάνοντας αυτό που λέμε επιμήκυνση της περιόδου. Είναι μία καραμέλα την οποία την ακούμε να συζητιέται δεκαετίες η επιμήκυνση. Και η επιμήκυνση έρχεται μέσα από πολύ συγκεκριμένες δράσεις. Το γεγονός ότι ο προορισμός είναι ανοιχτός από τις 10-11/3 γιατί είχε να υποδεχθεί κόσμο από 33 χώρες και τρεις αγώνες πλέον στο καλεντάρι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ποδηλασίας, όπως προστέθηκε κι ένας αγώνας τον οποίο ζητήσαμε εμείς και θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ και να συγχαρώ τον Ροδήλιο και τον Πρόεδρο Γιάννη Παπασταματάκη, ο οποίος είναι η ψυχή της διοργάνωσης, προσετέθη ένας αγώνας που λέγεται South Aegean Tour, έχουμε το Ρόδος Grand Prix και τον International tour oh Rhodes. Ο τελευταίος, τελείωσε χθες, ολοκληρώθηκε το τελευταίο του ΕΤΑΠ και η απονομή των μεταλλίων στους νικητές. Γέμισε όλο το νησί ποδήλατα, όλοι οι δρόμοι, τα χωριά μας και όχι μόνο και πρέπει να σας πω πως πολύ μεγάλο κέρδος για τον τόπο είναι οι εικόνες, οι χιλιάδες ώρες τηλεοπτικής κάλυψης από τους αγώνες αυτούς σε ξένα δίκτυα τηλεοπτικά, στα social media όλων των χωρών αυτών οι ομάδες έχουν πολύ μεγάλη απήχηση, να σας πω πως ομάδα που συμμετείχε στους αγώνες αυτούς έχει 8 εκατομμύρια φανατικούς followers που παρακολουθούν συνεχώς την παρουσία και τις επιδόσεις με πολύ μεγάλα μπάτζετ”.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

© 2020-2024 – RealVoice 99.5 All Rights Reserved.  Κατασκευή ιστοσελίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα