6
Σκληρή απάντηση του Νίκου Γερονικόλα στον Αντώνη Καμπουράκη:
Πολύ φλύαρη η ανακοίνωσή σας κ. Καμπουράκη , χωρίς επί της ουσίας να λέτε τίποτα. Και τι να πείτε άλλωστε; Πώς να δικαιολογήσετε τον εναγκαλισμό σας με τον μέχρι πρότινος υβριστή σας, τον άνθρωπο που σας διέσυρε με πρωτοφανή τρόπο και χαρακτηρισμούς στο δημοτικό συμβούλιο και μάλιστα σε live μετάδοση;
Είναι φανερό ότι «τα βρήκατε». Μαζί προσπαθείτε να ελέγξετε το ΔΣ της ΔΕΡΜΑΕ. Και το κάνετε για να αποφύγετε τον έλεγχο. Προφανώς έχετε πολλά να κρύψετε! Και οι δύο. Τι έχετε να κρύψετε κ. Καμπουρακη; Τι έχετε να κρύψετε κ. Κολιάδη ; Τι φοβάστε τόσο πολύ και ξαφνικά… αγαπηθήκατε;
Αν κ. Καμπουράκη νομίζετε ότι με μακροσκελείς και σοβαροφανείς ανακοινώσεις ξεγελάτε τους πολίτες της Ρόδου, σας πληροφορώ ότι πλανάσθε πλάνην οικτράν. Κανέναν δεν πείθετε πια για τις δήθεν αγαθές προθέσεις σας «για το καλό της Ρόδου μας», όπως τόσο συχνά σας αρέσει να επαναλαμβάνετε, σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσετε την άτακτη υποχώρησή σας. Κανέναν δεν πείθετε. Αντιθέτως, ο κόσμος γελάει μαζί σας για την τόσο θεαματική κωλοτούμπα. Θα την ζήλευαν και ακροβάτες ολκής! Κάντε μια βόλτα στα καφενεία, ακούστε τον κόσμο και θα το διαπιστώσετε! Μην θεωρείτε τους δημότες ανόητους.
Μάλλον έχετε ξεχάσει ότι στην πολιτική όπως και στη ζωή, υπάρχει και η αξιοπρέπεια. Προφανέστατα, όχι για όλους.
Και κάτι τελευταίο για τα εξαπτέρυγά σας ,που διαπιστώνω ότι μετά από καιρό βγήκανε από την κρυψώνα τους. Φαίνεται πως δεν πάθατε μόνο εσείς κ. Καμπουράκη αμνησία για τον δημόσιο διασυρμό σας. Βλέπω ότι και άλλοι σπεύδουν να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας. Ξέχασαν τον δικό τους εξευτελισμό, αυτόν που υπέστησαν από εκείνους που σήμερα δημοσίως γλείφουν με τόση δουλοπρέπεια. Τι μεταλλάξεις είναι αυτές;
Συνεχίστε έτσι! Έχει και πιο κάτω!
Καλή Κυριακή!
Νικόλαος Ι. Γερονικόλας
Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου – Επικεφαλής Συνδυασμού
Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου – Επικεφαλής Συνδυασμού
Ο Νίκος Γερονικόλας απάντησε εξίσου σκληρά και σε ανάρτηση του Δημήτρη Τσίκκη εναντίον του:
Αφού, όπως λέτε, έμεινα μόνος, τότε γιατί τόση πρεμούρα και τόσος πανικός από την κοινή διοίκηση Καμπουράκη – Κολιάδη να αποκλείσουν τις προτάσεις μας και τα μέλη μας από τα συλλογικά όργανα του Δήμου και τις επιτροπές; Τι φοβούνται τόσο πολύ από έναν μόνο;
Μην ανησυχείτε για το Smart. Μια χαρά χωράει η αξιοπρέπεια. Όσο για τη δύναμη της παράταξης, αυτή την καθόρισαν οι Ροδίτες με την ψήφο τους στις εκλογές και ο Νόμος την προστατεύει. Δεν θα την καταργήσετε εσείς με παρασκηνιακές μεθοδεύσεις.
Τα υπόλοιπα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Εκεί που οι μάσκες πέφτουν και εκεί που δεν πατάτε το πόδι σας πλέον, κύριε Τσίκκη…το να πατάς ένα κουμπί από τον καναπέ σου και να κοιτάς μια οθόνη σε κάνει τηλεθεατή. Η Ρόδος έχει σοβαρά προβλήματα και εσείς έχετε μεγάλες ευθύνες!
Όσο για την Αποκεντρωμένη και τον Νόμο, μην ιδρώνετε από τώρα, κρατήστε δυνάμεις για τη συνέχεια γιατί έρχεται μεγάλο στραπάτσο.
Και σταματήστε την καραμέλα για τον κούκο. Αφού είμαι μόνος μου, γιατί έχετε πάθει όλοι μαζί τέτοιο ομαδικό πανικό; Γιατί τρέχετε πίσω από τις κουρτίνες να κάνετε συμμαχίες και μεθοδεύσεις για να με αποκλείσετε; Γιατί σας τρέμει το φυλλοκάρδι σας αν πατήσω το πόδι μου στη ΔΕΥΑΡ στη Δημοτική Επιτροπή και τη ΔΕΡΜ Α.Ε.; Από έναν μόνο λερώνετε τα παντελόνια σας ή σας ενοχλεί και ο Μπαράκας Αθανάσιος; μηπως και τα υπόλοιπα μέλη μας; Πείτε μας τι φοβάστε;
Κλείστε λοιπόν το λάπτοπ, μαζέψτε τα τρολ σας και ετοιμαστείτε. Στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, ακόμα και από την οθόνη, θα δείτε live πώς ξεφτιλίζεται ένα ολόκληρο σύστημα εξουσίας. Εκεί να δω τι θα ψελλίσετε.




