Το υπό κατασκευή νέο Δικαστικό Μέγαρο Κω επισκέφθηκε ο Υπουργός Δικαιοσύνης, στο πλαίσιο της παρουσίας του στο νησί για το ετήσιο επιστημονικό συνέδριο της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πρόοδο των εργασιών και επιβεβαιώνοντας ότι το έργο εισέρχεται πλέον στην τελική ευθεία.
Ο Υπουργός υπενθύμισε ότι πριν από δύο χρόνια, κατά την προηγούμενη επίσκεψή του στην Κω, στο σημείο υπήρχε μόνο ένα οικόπεδο, ενώ σήμερα το νέο δικαστικό μέγαρο βρίσκεται στη φάση της αποπεράτωσης. Όπως δήλωσε, υπάρχει πλέον συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με το οποίο το έργο θα παραδοθεί πλήρως έτοιμο την ερχόμενη άνοιξη, ώστε να μεταστεγαστεί εκεί το Πρωτοδικείο Κω.
«Η Κως θα αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο δικαστικό μέγαρο, λειτουργικό και απόλυτα εναρμονισμένο με την αρχιτεκτονική του νησιού, αντάξιο της αποστολής της Δικαιοσύνης», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι παρά τις καθυστερήσεις που παρουσιάστηκαν λόγω της δυσκολίας εξεύρεσης συνεργείων στο νησί, το έργο προχωρά πλέον με σταθερούς ρυθμούς.
Ο Υπουργός επισήμανε ακόμη ότι το νέο κτίριο θα προσφέρει σύγχρονες και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για δικαστές, εισαγγελείς, δικαστικούς υπαλλήλους και δικηγόρους, αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών που προσέρχονται στις δικαστικές υπηρεσίες.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την ενίσχυση του Πρωτοδικείου και της Εισαγγελίας Κω, τόνισε ότι ήδη δρομολογείται η στελέχωση μέσω του έκτακτου διαγωνισμού δικαστικών υπαλλήλων, ο οποίος περιλάμβανε πρόνοιες υπέρ της εντοπιότητας, ώστε να υπηρετούν στην Κω εργαζόμενοι που κατάγονται ή διαμένουν στο νησί, περιορίζοντας έτσι τις συνεχείς μετακινήσεις προσωπικού.
Στην επίσκεψη συμμετείχε και η Πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος, κα Χρυσογιάννη, η οποία εξέφρασε τη χαρά της για τη διεξαγωγή του ετήσιου επιστημονικού συνεδρίου στην Κω, επισημαίνοντας ότι η αποκέντρωση τέτοιων σημαντικών εκδηλώσεων ενισχύει την επαρχία και φέρνει τους θεσμούς πιο κοντά στις τοπικές κοινωνίες.
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Κω χαρακτήρισε την ανέγερση του νέου Δικαστικού Μεγάρου ως μια δικαίωση προσπαθειών και διεκδικήσεων δεκαετιών. Αναφέρθηκε στη στενή συνεργασία του Δήμου, του Υπουργείου Δικαιοσύνης και του Δικηγορικού Συλλόγου Κω, η οποία οδήγησε τόσο στην υλοποίηση του έργου όσο και στην επίλυση σημαντικών εκκρεμοτήτων, όπως η μεταγραφή της επέκτασης του σχεδίου πόλεως στο Κτηματολόγιο.
Το νέο Δικαστικό Μέγαρο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα δημόσια έργα που υλοποιούνται σήμερα στην Κω και αναμένεται να αναβαθμίσει ουσιαστικά τις υποδομές απονομής της Δικαιοσύνης στο νησί, καλύπτοντας μια διαχρονική ανάγκη της τοπικής κοινωνίας και του νομικού κόσμου.
Στην επίσκεψη του Υπουργού παρέστησαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Χαράλαμπος Ναβροζίδης, ο Πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Νέας Δημοκρατίας Κω Γιώργος Ζήρας, η Αντιδήμαρχος Σέβη Βλάχου και ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Κω Μανώλης Χατζηάμαλλος.


































