Ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση διαμαρτυρίας του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κω, η οποία πραγματοποιήθηκε έξω από τα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, στο πλαίσιο της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας της Τετάρτης 24 Ιουνίου.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν εργαζόμενοι από τον κλάδο του επισιτισμού και του
τουρισμού, καθώς και από άλλους επαγγελματικούς τομείς, όπως οι κατασκευές, το εμπόριο και οι υπηρεσίες των Περιφερειών.
Οι απεργοί έθεσαν στο επίκεντρο των διεκδικήσεών τους τις αυξήσεις στους μισθούς, τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και την υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, ζητώντας πιο σταθερούς και δίκαιους όρους απασχόλησης.








