Από τη δημοτική παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
‘’ Είχαμε προειδοποιήσει τον κ.Παππά να μη συνεχίσει.
Η ανακοίνωση που εξέδωσε τον εκθέτει ακόμα περισσότερο αφού είναι γεμάτη ανακρίβειες για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Αναφέρεται σε αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου που αφορούν άλλο οικόπεδο για την κατασκευή του νοσοκομείου, στο οποίο δεν μπορούσε να κατασκευαστεί.
Απλά τότε ο κ.Παππάς και ο κ.Νικηταράς που πάνε πακέτο, ΄΄δούλευαν’’ το κόσμο για να πάρουν τη ψήφο του.
Το Φεβρουάριο του 2022 όμως ελήφθη απόφαση από το δημοτικό συμβούλιο για την παραχώρηση άλλου ακινήτου του Δήμου Κω στη Δ.Ε Δικαίου το οποίο προοριζόταν για την κατασκευή αθλητικού κέντρου και μάλιστα το 2018 είχε εγκριθεί και χρηματοδότηση ).
Τελικά και οι δύο τους έβαλαν την ταφόπλακα από κοινού στο έργο κατασκευής αθλητικού κέντρου και παραχώρησαν κατά χρήση το ακίνητο του Δήμου για 70 χρόνια.
‘’ Αυτός είναι ο οδικός χάρτης που πρέπει να ακολουθήσουμε, όπως μας ζητήθηκε από το υπουργείο Υγείας’’ είχε πει επακριβώς τότε στο δημοτικό συμβούλιο ο κ.Νικηταράς σε συνεννόηση με τον κ.Παππά προφανώς .
Οι άνθρωποι ‘’έχουν μπλέξει τα μπούτια΄΄ τους .
Από το 2022 που πάρθηκε αυτή η απόφαση αλλά και πριν αυτοί ήταν και δημοτική αρχή και κυβέρνηση. Έκαναν ότι ήθελαν, κάνουν ότι θέλουν αλλά κατηγορούν για το γεγονός ότι δεν έχει γίνει το νέο νοσοκομείο τη Δύναμη Αλλαγής, την παράταξη Όραμα της κ.Ρούφα και τη Λαϊκή Συσπείρωση της κ.Μακρή.
Αλήθεια ο κ.Παππάς θυμάται το Δελτίο Τύπου που είχε βγάλει στις 13 Απριλίου του 2024. Του το ξαναθυμίζουμε,εδώ είναι και τον εκθέτει ακόμα περισσότερο:
https://vimatisko.gr/katigoria/kentriki-1/g-pappas-gia-neo-nosokomeio-ko-i-anagki-kanei
Σε αυτό το Δελτίο Τύπου , ο κ.Παππάς έδινε χρονοδιαγράμματα για το έργο του νοσοκομείου.
Μας έλεγε ότι οι μελέτες ΘΑ είχαν ολοκληρωθεί ως τον Ιούνιο του 2024 και το έργο ΘΑ είχε ενταχθεί στο ΠΕΠ για χρηματοδότηση μέχρι τις 30/6/2024.
Η δημοπράτηση ΘΑ είχε γίνει έως τις 30 Οκτωβρίου 2024 ,ο εργολάβος ΘΑ προέκυπτε έως τις 30 Ιουνίου 2025 και το νέο νοσοκομείο ΘΑ ήταν έτοιμο στο τέλος του 2027.
Όλα αυτά τα έγραφε και τα έλεγε ο κ.Παππάς.Τι έχει να πει για όλα αυτά; Ότι φταίει πάλι η αντιπολίτευση για τις υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα που ο ίδιος μοίραζε;
Ο κ.Παππάς όμως συνεχίζει τις ανακρίβειες, εκθέτοντας και τον Πρωθυπουργό.
Λέει ο κυβερνητικός βουλευτής ( αδιόρθωτος) ότι ‘’ εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για το νέο νοσοκομείο’’.
Ο Πρωθυπουργός όμως από τη Ρόδο, μόλις πριν μία εβδομάδα, ανακοίνωσε ότι η χρηματοδότηση του έργου του νέου νοσοκομείου θα εγκριθεί από τη διυπουργική επιτροπή στις 19 Ιουλίου;
Καλά ούτε τον Πρωθυπουργό δεν ακούει ο κ.Παππάς;
Για να τελειώνουμε: ο κ.Παππάς μπορεί να θέλει να κάνει το άσπρο-μαύρο, να θολώνει τα νερά, να αλλάζει διαρκώς αφήγημα όπως κάποτε άλλαξε κόμμα και από την Πολιτική Άνοιξη βρέθηκε στη Νέα Δημοκρατία.
Αν όμως συνεχίσει να προκαλεί , θα παίρνει απαντήσεις που θα τον στεναχωρήσουν ακόμα περισσότερο και θα τον φέρουν σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.’’




