99.5

LIVE

99.5

LIVE

Δευτέρα 22 Ιουνίου, 2026

99.5

LIVE

Μ. Σοκορέλος στον RV: Περιμένω κι εγώ να δω το ενδιαφέρον των συναδέλφων, μετά την θέσπιση των οικονομικών κινήτρων (audio)

Τι δήλωσε στον απόηχο των εξαγγελιών του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη από την ΔΕΘ, ο αναπληρωτής Διοικητής του ΓΝΡ για τις προσλήψεις μέσα στο Φθινόπωρο και το Ακτινοθεραπευτικό

Την ελπίδα ότι τα οικονομικά κίνητρα τα οποία έχει θεσπίσει η κυβέρνηση και ανακοινώθηκαν και από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη από του βήματος της ΔΕΘ, θα προσελκύσουν το ενδιαφέρων των γιατρών να στελεχώσουν το Εθνικό Σύστημα Υγείας, κυρίως στα νησιά και στις απομακρυσμένες περιοχές όπου υπάρχει έλλειψη ορισμένων βασικών ειδικοτήτων, εξέφρασε ο αναπληρωτής Διοικητής του Γενικού Νοσκομείου Ρόδου Μιχάλης Σοκορέλος, μιλώντας στον Real Voice 99.5 και την Ρένα Παυλάκη.

  • Της Νατάσας Παμπρή

Όσον αφορά το νοσηλευτικό προσωπικό , ο κ. Σοκορέλος είπε ότι αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα  για την πρόσληψη 50 ατόμων επικουρικού νοσηλευτικού προσωπικού, την οποία ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης κατά την πρόσφατη επίσκεψη του στη Ρόδο.

Μάλιστα, προ ημερών,  είχε απευθύνει έκκληση μέσω του Real Voice  σε νοσηλευτές που θα ήθελαν να ενισχύσουν το Νοσοκομείο της Ρόδου να μπουν στην πλατφόρμα να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους και να προσληφθούν άμεσα, ωστόσο  δεν υπήρξε ενδιαφέρον.

Δυστυχώς όμως μέχρι σήμερα δεν έχει εκδηλώσει κανένας ενδιαφέρον, αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμοι νοσηλευτές, ανέφερε φανερά απογοητευμένος ο αναπληρωτής Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας και συντονιστής διευθυντής της Ορθοπεδικής Κλινικής.

Η πλατφόρμα ανοίγει και πάλι σε λίγες μέρες και ο κ. Σοκορέλος ελπίζει ότι αυτή τη φορά θα υπάρξει ενδιαφέρον, ενώ όπως τόνισε, ζητούμενο είναι και η ενίσχυση του Νοσοκομείου με μόνιμο νοσηλευτικό προσωπικό.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στις προσπάθειες ενίσχυσης και αναβάθμισης του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του ΓΝΡ, που έκανε από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του, με αποτέλμα, όπως είπε, η λειτουργία του να είναι σήμερα αισθητά βελτιωμένη.

Αναφορικά με το Ακτινοθεραπευτικό Κέντρο, ο κ. Σοκορέλος είπε ότι προχωρούν οι διαδικασίες κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στη συμβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την ανέγερση και τον εξοπλισμό του, δεδομένου ότι θα είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα στη χώρα.

Στον απόηχο των εξαγγελιών από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο αναπληρωτής Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, αναφέρθηκε σε μία σειρά ζητημάτων, όπως και οι προσλήψεις συγκεκριμένων ειδικοτήτων ιατρών, όπως το θέμα που επείγει με εντατικολόγο στη ΜΕΘ, αφού ένας ιατρός συνταξιοδοτείται στο τέλος του χρόνου.

Σε αποσπάσματα των δηλώσεων του κ. Σοκορέλου, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής στον RV:

Σίγουρα ότι μέτρο έρθει που προσφέρει, που δίνει λεφτά, που δίνει χρήματα, που δίνει προσωπικό, οτιδήποτε μπορεί να ενισχύσει το Εθνικό Σύστημα οπωσδήποτε βοηθάει. Το θέμα είναι ότι περιμένω και εγώ να δω την ανταπόκριση των συναδέλφων νοσηλευτών, γιατρών και όλου του ιατρικού και παραϊατρικού προσωπικού γιατί εκτός από τις εξαγγελίες που είναι σημαντικές και έχει πάρα πολύ δυνατά κίνητρα που αυτά δεν είχανε δοθεί ποτέ, εκείνο που μένει να δούμε και την ανταπόκριση του προσωπικού που είπα γιατί πάντα υπήρχανε κίνητρα και δυστυχώς γιατροί δεν ερχόντουσαν, αυτό είναι το πρόβλημα. Το οικονομικό ήτανε το πρόβλημα.

Είναι ορισμένες ειδικότητες, όπως η Παθολογία, η Αναισθησιολογία, οι Μονάδες Εντατικής θεραπείας που είναι δυσεύρετοι οι γιατροί. Αυτό είναι το πρόβλημα, δεν υπήρχαν και δεν υπάρχουν πολλοί με αυτές τις ειδικότητες και για αυτό δόθηκαν από τον Πρωθυπουργό από τα κίνητρα και για αυτό λέω πιστεύω να ανταποκριθούν. Κι εγώ προσπαθώ στο νοσοκομείο λίγο να αλλάξει η μορφή του Τμήματος των Πρώτων Βοηθειών γιατί η εικόνα αυτή είναι και η εικόνα του νοσοκομείου. Πρώτη εικόνα που θα δει και θα αντικρίσει επειδή είναι η προσέλευση μεγάλη, τα περιστατικά είναι πολλά, είναι δύσκολα, είναι βαριά και υπάρχει συνωστισμός, υπάρχει ταλαιπωρία, το πρώτο ζητούμενο είναι να γίνει κάποια καλύτερη διακίνηση των ασθενών, να είναι ευχαριστημένοι, να εξυπηρετούνται και να μην καθυστερούν. Αυτό είναι το πρώτο και αυτό που επιδιώκω και εγώ τώρα στο νοσοκομείο, μέρα-νύχτα να υπάρξει μία καλύτερη ροή και διαχείριση των επειγόντων περιστατικών.

Επίσης, μέσα στο Σεπτέμβριο είναι να προσληφθούν 50 νοσηλευτές όλων των ειδικοτήτων συν τους τραυματιοφορείς και τους υπόλοιπους του διοιοκητικού προσωπικού. 50 άτομα είναι μία πολύ καλή βοήθεια! Μακάρι να ανταποκριθούν, γιατί αυτοί θα προσληφθούν άμεσα. Η πλατφόρμα είχε κλείσει 19/8 και θα ξανανοίξει πάλι τώρα προς το τέλος Σεπτεμβρίου μετά τις νέες εξαγγελίες και του πρωθυπουργού και του υπουργού για τις προσλήψεις πενήντα νοσηλευτών. Δυστυχώς δεν έχει έρθει κανένας. Οι υπάρχοντες που θα μπορούσαν να έρθουν στο νοσοκομείο, εννοώ αυτοί που έχουν πτυχίο είναι “βολεμένοι” σε άλλου είδους επαγγέλματα, εδώ είναι τουριστική περιοχή και βρίσκουν δουλειές με περισσότερα χρήματα. Αρκετοί περιμένουν να τελειώσει η σαιζόν και θα το σκεφτούν. Είμαστε σε αναμονή.

Εκείνο που αντιμετωπίζουμε εμείς εδώ τοπικά σαν Ρόδος είναι στο τέλος του χρόνου- και έχω ξεκινήσει τη διαδικασία για να προσληφθούνε δύο ιατροί επιμελητές Β ή ένας επιμελητής Β κι ένας Α για τη μονάδα εντατικής θεραπείας επειδή συνταξιοδοτείται ένας γιατρός και εκεί θα έχουμε πρόβλημα στο τέλος του χρόνου. Αυτό είναι ένα θέμα που επείγει. Πιστεύω τέλος του Σεπτεμβρίου, αρχές Οκτώβρη, να αρχίσουν τα απογευματινά χειρουργεία με ασθενείς που θα έρχονται στο Νοσοκομείο, χωρίς να πληρώνουν – το κόστος θα καλύπτεται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας  – και πιστεύω ότι θα βοηθήσει πάρα πολύ αυτό το μέτρο να αποσυμφορηθούν τα νοσοκομεία και οι λίστες αναμονής.

Για το Ακτινοθεραπευτικό  είπε ότι έχουν ξεκινήσει διαδικασίες μαζί με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι ένα πολύ πρωτοποριακό πρόγραμμα και πιστεύω ότι στα επόμενο ενάμιση με δύο χρόνια θα μπορέσει να λειτουργήσει, επισημαίνοντας τη συνεισφορά της ΠΝΑΙ, όχι μόνο για το κτίριο, αλλά και για τον εξοπλισμό. “Υπάρχουν αυτές οι συγκλίσεις και αυτό είναι εκείνο που έχουμε καταφέρει, η Περιφέρεια Δωδεκανήσου και Κυκλάδων με τον Γιώργο Χατζημάρκο και η αλληλοβοήθεια μεταξύ των διαφόρων δομών και μία από αυτές τις δομές είναι η περιφέρεια με το Υπουργείο Υγείας”, σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σοκορέλος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία καθώς και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. ΑΠΟΔΟΧΗ Μάθε περισσότερα