Πανελλαδική διαμαρτυρία πραγματοποίησαν προχθές στην πλατεία Λευκού Πύργου εκπρόσωποι Ομοσπονδιών των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, ενόψει των εγκαινίων της 88ης ΔΕΘ, διεκδικώντας την ικανοποίηση σημαντικών αιτημάτων για τον κλάδο τους.
Στην κινητοποίηση υπήρξε εκπροσώπηση και από την περιοχή μας, καθώς συμμετείχαν η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νότιας Δωδεκανήσου, η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Βόρειας Δωδεκανήσου και η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Δωδεκανήσου.
Μεταξύ των αιτημάτων που διεκδικούν οι ένστολοι είναι η ψήφιση νέου ειδικού μισθολογίου – με χορήγηση ειδικών επιδομάτων, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, αύξηση της αποζημίωσης για την πενθήμερη και νυχτερινή εργασία- η θεσμοθέτηση της επικινδυνότητας της εργασίας, προσλήψεις προσωπικού, νέο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και λήψη μέτρων υγιεινής και ασφάλειας κ.ά.




