Κι ενώ οι 4 μαθητές της Ψερίμου βρίσκονται στο Περιστέρι συμμετέχοντας στις εορταστικές εκδηλώσεις με συμμαθητές τους από το 11ο Δημοτικό Σχολείο της πόλης, το Αγαθονήσι υποδέχεται σήμερα μαθητές και μαθήτριες από σχολεία των Βριλησσίων.
Οι έξι μαθητές του νησιού, σήμερα ανήμερα της Εθνικής Επετείου θα παρελάσουν μαζί με τα παιδιά από τα Βριλήσσια.
Όπως δήλωσε στον Real Voice 99.5 και στη Νατάσα Παμπρή, ο δήμαρχος Αγαθονησίου Ευάγγελος Κόττορος, η αποστολή είναι πολυπληθής, καθώς σήμερα το πρωί έφθασαν από το Πυθαγόρειο της Σάμου για τις εορταστικές εκδηλώσεις 53 άτομα συνολικά, η σχολική αποστολή με τους συνοδούς τους εκπαιδευτικούς και γονείς, μαζί με τον δήμαρχο Βριλησσίων Γιάννη Πισιμίση κι έναν αντιδήμαρχο.
Πρόκειται για 32 μαθητές από τα τρία Δημοτικά σχολεία, μετά από μια πρωτοβουλία του δήμου Βριλησσίων, με ισχυρό συμβολικό πρόσημο κι ένα ταξίδι που τόσο για τη δημοτική αρχή, όσο και για τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, αποτελεί μια πράξη στήριξης και αλληλεγγύης των λιγοστών κατοίκων του νησιού για να γιορτάσουν μαζί την 25η Μαρτίου, ημέρα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης.
Όπως ανέφερε σε δήλωσή του ο δήμαρχος Βριλησσίων Γιάννης Πισιμίσης: «Η παρουσία των μαθητών του δήμου μας στις εορταστικές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου στο Αγαθονήσι, έχει ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς το ακριτικό νησί μας βρίσκεται σε απόσταση λίγων ναυτικών μιλίων από τα παράλια της Τουρκίας».
Σημειώνεται ότι το Αγαθονήσι έχει περίπου 150 κάτοικους τον χειμώνα και μόνο 6 μαθητές σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Ο δήμαρχος του νησιού Ευάγγελος Κόττορος ανέφερε ότι η αποστολή από τα Βριλήσσια επρόκειτο να φθάσει στις 08.45 π.μ. στο νησί και θα αναχωρήσει το μεσημέρι στις 14.45 από το Αγαθονήσι μέσω Σάμου.
Ωστόσο από χθες βρίσκεται στο νησί και η εθελοντική ομάδα Μεγάρων «Κούρος». Πρόκειται για μία αποστολή που αποτελείται από 11 άτομα και χθες το απόγευμα επρόκειτο να γίνει στο δημαρχείο Αγαθονησίου μία μικρή τελετή και σήμερα θα τα μέλη της θα παρελάσουν με τους μαθητές.




